Sandra

Voor de vierde keer alweer een barista gehuurd van de Bar Company voor een zakelijk event. Vooraf wordt alles goed afgesproken en is er altijd ruimte voor aanpassingen. De dames die op het event... Voor de vierde keer alweer een barista gehuurd van de Bar Company voor een zakelijk event. Vooraf wordt alles goed afgesproken en is er altijd ruimte voor aanpassingen. De dames die op het event waren, waren super! Wij maken graag weer gebruik van de Bar Company bij een volgend event.

Kemp

Onlangs hebben wij Bar Company ingehuurd om cocktails te verzorgen op ons feestje. De communicatie via de mail en telefoon verliep soepel en vlot. De cocktails op de avond zelf werden verzorgd door... Onlangs hebben wij Bar Company ingehuurd om cocktails te verzorgen op ons feestje. De communicatie via de mail en telefoon verliep soepel en vlot. De cocktails op de avond zelf werden verzorgd door een jonge dame en heer. Beide zeer vriendelijk, correct en behulpzaam. Daarnaast maakte ze heerlijke cocktails. Ze hielden ons goed op de hoogte m.b.t aantal en tijd. In overleg zijn ze nog iets langer gebleven als gepland. Kortom hebben wij mede door Bar Company een hele leuke avond gehad. Bedankt.

Ronde Tafel 78

Mooie bar met goede en vriendelijke cocktail maker. Service van begin tot het eind super en niet onbelangrijk heerlijke cocktails!

M. Vlierhaar

Cocktails besteld voor 8 personen. Eerst fijn contact gehad, omdat het maar voor 8 personen was, kon er geen officiële workshop gegeven worden. We kregen 3 YouTube filmpjes opgestuurd als... Cocktails besteld voor 8 personen. Eerst fijn contact gehad, omdat het maar voor 8 personen was, kon er geen officiële workshop gegeven worden. We kregen 3 YouTube filmpjes opgestuurd als ondersteuning erbij.
Cocktails waren lekker, maar niet bijzonder. Achteraf krijg je een rekening inclusief btw. Er staat inderdaad bij dat de prijzen excl btw zijn, maar 34 euro per persoon (exclusief btw 27,50!!!!!!) voor 3 cocktails, een YouTube filmje als ondersteuning en cocktails die uit 1 vers ingrediënt bestaan en wat fruitsap, vonden wij erg veel geld. Nergens staan de prijzen inclusief btw.

Achteraf hadden we het aabsoluut niet moeten doen.
Dan kun je beter zelf een recept op internet opzoeken en de boodschappen zelf in huis halen (en eventueel zelf een filmpje op internet op zoeken).

Reactie Bar Company:

Hoi Marlin_12_girl,
Allereerst goed om te lezen dat je fijn contact hebt gehad met ons. Jammer dat je desondanks toch niet tevreden bent.
Wij kunnen wel degelijk voor iedere groepsgrootte...
Hoi Marlin_12_girl,
Wij kunnen wel degelijk voor iedere groepsgrootte een workshop geven. Als vijftig personen immers lukt, waarom dan niet acht?
Acht is alleen wel een kleine groep, waardoor de prijs pp. relatief hoger ligt.
Fijn dat de cocktails lekker waren. Ik begrijp alleen niet wat nu het probleem is.
Zoals je zelf schrijft; Achteraf krijg je een rekening inclusief btw, en vooraf staat er netjes bij dat de prijzen exclusief btw zijn.
In een ding heb je helemaal gelijk; zelf een recept op internet opzoeken en zelf de boodschappen in huis halen is veel goedkoper.
Wanneer je zelf boodschappen doet en gaat koken, ben je ook een stuk goedkoper uit dan dat je uiteten gaat.
^Tim

Bar Company

Helaas was het bestelde cadeau te geven pakketje "kwijt" POST NL gaf aan dat het in de brievenbus moest liggen, maar helaas! Contact gehad met Bar Company, zeer vriendelijk en behulpzaam te woord... Helaas was het bestelde cadeau te geven pakketje "kwijt" POST NL gaf aan dat het in de brievenbus moest liggen, maar helaas! Contact gehad met Bar Company, zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Zou het zeker andere aanraden om een uniek cadeautje naar iemand te sturen.

BUas

BarCompany zelf ok, hun levering door PostNL veel later dan redelijk verwacht mag worden.

Nicole

Heel positief! Na per ongeluk verkeerde bestelling gekregen te hebben, kreeg ik het hele pakket opnieuw thuisgestuurd ipv alleen de missende cocktail

Ministerie van JenV

Prima, bestelling kwam op tijd.

Marjolein

Snelle levering en heerlijke cocktails