Stedelijk Gymnasium Nijmegen

Weer geweldig geregeld!

Werkversnellers

Een mini feestje aan de Oxygen Bar van de Bar Company tijdens een congres in Den Bosch. Mooie compacte bar met een mooi personalised logo aan de voorzijde en op de menukaarten. Fijne samenwerking... Een mini feestje aan de Oxygen Bar van de Bar Company tijdens een congres in Den Bosch. Mooie compacte bar met een mooi personalised logo aan de voorzijde en op de menukaarten. Fijne samenwerking vooraf met de gastvrije hostess Lisa. Dank jullie wel voor de goede verzorging.

Petersime, Hilde De Vos

Ik deed een beroep op Bar Company voor een barista op onze beursstand. Dit extraatje werd heel erg gewaardeerd door onze bezoekers. De overheerlijke koffie's met print van logo's en foto's... Ik deed een beroep op Bar Company voor een barista op onze beursstand. Dit extraatje werd heel erg gewaardeerd door onze bezoekers. De overheerlijke koffie's met print van logo's en foto's geserveerd in de voor ons gepersonaliseerde bekers zorgde voor heel wat animo op de stand. De barista was heel vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Alles verliep vlot en correct. Een echte aanrader!

Rianne en Niels

Wij hadden Bar Company ingehuurd voor onze bruiloft. Ze waren fijn in de communicatie en in het overleg vooraf. Op de dag zelf hebben we heerlijke koffie gehad. De barista was een vriendelijke... Wij hadden Bar Company ingehuurd voor onze bruiloft. Ze waren fijn in de communicatie en in het overleg vooraf. Op de dag zelf hebben we heerlijke koffie gehad. De barista was een vriendelijke jongen. Minpuntje was dat de koffiebar niet helemaal op tijd klaar stond, dat was toch wel jammer. Daarnaast zou ik als tip willen meegeven om de offerte het bedrag inclusief btw te noemen, hier hadden wij ons achteraf op verkeken.

Agnes Kalika

Erg goed en snel geregeld, zeer professioneel

Mafico

Voor de tweede keer gebruik gemaakt van een luxe cocktailbar voor een zakelijk event. Duidelijke communicatie, wordt goed meegedacht en prettige mensen om mee te werken. Alles was super goed... Voor de tweede keer gebruik gemaakt van een luxe cocktailbar voor een zakelijk event. Duidelijke communicatie, wordt goed meegedacht en prettige mensen om mee te werken. Alles was super goed geregeld en verzorgd. Zeker aan te raden!

xciting events bv

Top kwaliteit en "service with a smile".
Top kwaliteit en "service with a smile".
Zeer goede koffie barista, met goede bonen en natuurlijk lekkere koffie. Maar dat hebben er meer. Maar de vriendelijkheid, stiptheid in opbouw, zich zelf bescheiden opstellen en low profile toch super belangrijk zijn op ons event zijn unieke pluspunten voor Bar Company

Sheila

Voor de graduationparty van onze zoon hebben wij de Bar Company ingehuurd: wat een succes, er wordt door hem en zijn gasten nu nog over nagesproken!! Zoonlief (geen voorstander van supriseparty's)... Voor de graduationparty van onze zoon hebben wij de Bar Company ingehuurd: wat een succes, er wordt door hem en zijn gasten nu nog over nagesproken!! Zoonlief (geen voorstander van supriseparty's) weet 1 ding zeker: als hij 25 wordt weer een feest mét de Barcompany en bij voorkeur de bartenders Renee en Jay. Het was in 1 woord geweldig, de uitstraling, de professionaliteit en hun bijdrage in de feestvreugde. Voor herhaling vatbaar dus !

Kooksudio 25

Kookstudio 25