Kwaliteit
8.2/10
Afspraak maken
Communicatie

Leo

Wat een super (autobanden) bedrijf met veel service en geduld, klassen mannen jullie hebben onze Nissan weer veilig met de juiste bandsensoren weer veilig op de weg gekregen..

Niets is teveel voor alle medewerkers,

Mark

Mijn zoon was laat met aanvraag APK, maar kon toch tussendoor geholpen worden. Er bleken toch wat punten, die allemaal op tijd verholpen konden worden. Daarnaast hebben ze ongevraagd en zonder... Mijn zoon was laat met aanvraag APK, maar kon toch tussendoor geholpen worden. Er bleken toch wat punten, die allemaal op tijd verholpen konden worden. Daarnaast hebben ze ongevraagd en zonder doorberekening de verweerde bumpers weer netjes gemaakt, zodat het C1-‘tje niet alleen weer veilig, maar ook toonbaar de weg op kan. Top gewoon!!

Klantvriendelijk en eerlijk

John

Vorig jaar hier een winterset voor onze BMW aangeschaft. Nadat we dit jaar de set opnieuw hadden gemonteerd was er een trilling voelbaar in de auto. Na veel testen en proberen deze trilling te... Vorig jaar hier een winterset voor onze BMW aangeschaft. Nadat we dit jaar de set opnieuw hadden gemonteerd was er een trilling voelbaar in de auto. Na veel testen en proberen deze trilling te verwijden heeft dit bedrijf dit keurig opgelost door 4 nieuwe banden te monteren. Oude banden zijn terug genomen en de 4 nieuwe Bridgestone banden voor een hele nette prijs gemonteerd. Nogmaals bedankt!

Klant vriendlijkheid en goede service.

J.J. van Gemert

Goede service, marktconforme prijs

Prima service

E. Braal

Super goed en correct

Persoonlijk advies en het meedenken

WNCA Gastelaars

Altijd op een prettige en goede wijze geholpen.

Goede service en prettige communicatie

de Rijke

Goede adviezen. Je wordt op tijd geholpen, conform de afspraak.

Zie hierboven.

Meijer

Prima. Correcte behandeling.

Alles gaat precies volgens afspraak. Geen wachttijd

Margreet

Een vriendelijke ontvangst, en ik ben heel blij met mijn nieuwe bandjes.Mijn auto rijdt beter als ooit te voren!

Verstand van auto banden ,en een goed advies !

Oppassen met dit bedrijf!
Ze zijn helaas niet heel kundig en zeker niet klantgericht.
Ik heb zelf online de verkeerde maat banden besteld; zonder twijfel mijn eigen fout!
Dit...
Oppassen met dit bedrijf!
Ze zijn helaas niet heel kundig en zeker niet klantgericht.
Dit bedrijf Bandenservice Numansdorp is de montagepartner maar ze leveren helaas geen enkele toegevoegde waarde. Ik vroeg ze namelijk vooraf of ze ervaring met het monteren van banden op mijn type auto hadden. "Ja, meerdere keren per week" was het 'geruststellende' antwoord.
Helaas monteren ze vervolgens zonder enige vorm van controle de geleverde banden (die overigens direct aan hen geleverd zijn en niet aan mij) maar die wat betreft hoogte helemaal niet blijken te passen. Dat melden ze pas na montage en vervolgens moeten ze weer gedemonteerd worden en zetten de oude banden weer terug. Vervolgens presenteren ze voor het nutteloze werk een rekening van €90,- zonder blikken of blozen die je gelijk kan voldoen.
Zou fijn zijn als ze vooraf even met je overleggen.
Conclusie: ze voeren dus uit zonder na te denken en voegen niets toe. Kom daar nooit meer!

Niet gevonden

Reactie Bandenservicenumansdorp.nl:

Geachte heer Oelrich,
Geachte heer Oelrich,
U heeft bij de Bandenconcurrent 2 stuks Pirelli Scorpion Verde All Season XL 255/55 R20 besteld en deze bij ons af laten leveren. Tevens heeft u een afspraak gemaakt om deze banden te laten monteren.
U heeft bij aankomst gevraagd of wij ervaring met Tesla hadden, waarop ik u vertelde er soms wel 3 in de week binnen te krijgen.
Helaas weten wij niet van alle auto’s welke bandenmaat er standaard onder zit, dit verschilt natuurlijk per auto. Bovendien kiezen consument vaak voor een bredere, smallere, lagere of hogere band dan waarmee de auto standaard is uitgerust.
Na montage en balanceren van de door u zelf bestelde banden bleken deze niet onder de auto te passen vanwege het feit dat de door u zelf bestelde banden iets hoger zijn dan de 255/45R20 banden, welke er onder uw auto zaten. Ik heb u de situatie uitgelegd waarop uw vraag was hoe nu te handelen, waarop ik u vertelde de banden in de juiste maat niet in voorraad te hebben maar wellicht zou dit dezelfde dag nog wel lukken.
Vervolgens gaf u aan eerst met de Bandenconcurrent in conclaaf te gaan alvorens nieuwe banden aan te kopen. Tevens verzocht u ons om de oude banden weer te monteren en te balanceren. Wij hebben het monteren en balanceren van de door u verkeerd bestelde banden en daarna weer uw oude banden aan u berekend, dit geheel conform de montageprijzen welke de Bandenconcurrent op haar website heeft geplaatst. Al met al zijn wij met de gehele actie ruim 1,5 uur bezig geweest en is de Tesla weer in precies dezelfde staat opgeleverd als deze bij ons aankwam.
Wij zullen zo veel mogelijk lering uit deze situatie proberen te trekken en hopen u in de toekomst toch weer eens weer te kunnen helpen!
Bandenservice Numansdorp