Bamboodaddy

Bamboodaddy Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bamboodaddy? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company3547
Uitstekend
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bamboodaddy met 8.6/10. Gebaseerd op 3547 ervaringen.

P. Rizzuni
P. Rizzuni

Dhr. Otto
Dhr. Otto

Uw ervaring

Ik heb voor het eerst iets besteld via deze site, het probeer pakket om precies te zijn.
De product omschrijvingen op de website zijn prima, de rest van de bestelling ook prima zoals we dat tegenwoordig gewend zijn van een webshop. Bestelling met 2 werkdagen geleverd.
Na het openen van de verpakking zag ik dat ik toch een te grote maat had besteld. Ik heb het pakketje de volgende dag weer terug gestuurd en met twee dagen is er weer een nieuw pakketje thuis bezorgd met de juiste maat. Geen woorden maar daden zeg ik maar. De geleverde artikelen zijn perfect, ik raad het iedereen aan!

Tips:
- het zou net iets handiger zijn als er een zelfklevend retourformulier al standaard bij de bestelling zit (ja wij klanten zijn lui om het retourformulier te moeten downloaden)
- mocht het logistiek mogelijk zijn; levering in 1 dag? (sorry, we zijn tegenwoordig verwend met al die webshops die in 1 dag leveren)

Reactie Bamboodaddy:

Dank voor je mooie review en positieve feedback! Wij zijn druk bezig om de levering nog sneller te laten gaan, alleen wij verzenden op dit moment "maar" 3x per week helaas! Mocht er iets zijn in de toekomst horen wij dit graag. Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Service zonder commentaar!.

Fijn om te horen, hopelijk tot snel! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

T.Y. Israel
T.Y. Israel

Uw ervaring

Prachtige kwaliteit zowel heren- en dameskleding en vooral ook het beddengoed! Wat beloofd wordt is waar. Zacht op de huid, neemt goed vocht op en is sneldrogend. Voelt echt bijzonder zacht aan. Neem wel de was-, droog- en strijkvoorschriften in acht.
Klantenservice is tóp. Bij nader inzien flatteerde een hemdje niet, direct retour gestuurd onder bestelling van een ander product. Binnen 5 dagen kwam nieuwe bestelling binnen.

Reactie Bamboodaddy:

Goed te horen dat je zo positief bent! Dank voor je review. Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Super *goed*!.

Annemiek
Annemiek

Uw ervaring

Heldere foto's die duidelijk aangeven wat het product is. Een retourzending gaat vooralsnog soepel.

Reactie Bamboodaddy:

Dank voor je mooie review, wij doen altijd ons best om dit soepel te verwerken! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Piet Hein Hezemans
Piet Hein Hezemans

Uw ervaring

Fijne producten, snelle levering. EN. Bereikbar per mail voor vragen ! Zo ook bijvoorbeeld over producten welke ik graag aan de aangeboden lijst wil toegevoegd zien. En inzake verbeterpunt, wasbaarheid bij alle temp.
Okee, de producten zijn niet goedkoop, maar kwaliteit uitstekend en produktie wijze van bamboo, versus katoen spreekt mij zeer aan.

Reactie Bamboodaddy:

Dank voor je feedback, wellicht kunnen wij hier iets mee in de toekomst! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Reactie van een heel tevreden klant.

Eva
Eva

Uw ervaring

Snelle levering, prachtige kleur en super zacht.

Dank voor je mooie review! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Heerlijk zachte handdoek.

RDN
RDN

Uw ervaring

Ik vond het wel aardig dat ik een soort kennismakingspakket kon bestellen waar drie verschillende producten van Bamboodaddy in zitten. Kon ik een t-shirt, boxer en sokken uitproberen.

Reactie Bamboodaddy:

Ja deze pakketten zijn altijd erg fijn om het te proberen! Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Try out bamboodaddy.

Ineke
Ineke

Uw ervaring

Goed en snel geholpen bij de klantenservice. Ik had een klacht over een besteld t shirt en de andere dag had ik een nieuwe binnen!

Reactie Bamboodaddy:

Fijn om te horen! Wij doen ons uiterste best om dit soort dingen snel op te lossen. Vriendelijke groet, Bamboodaddy

Score voor Bamboodaddy:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Goed.

Bedrijfsinformatie

Bamboodaddy is van mening dat topkwaliteit en duurzaamheid kunnen samengaan.

Bamboodaddy bewijst dit met de beste heren- en damesbasics. Bamboe is daarbij het toonaangevende materiaal. De kwaliteit van bamboe overstijgt katoen vele malen. Zo is bamboe zachter, ventileert beter, absorbeert vocht uitstekend, en is anti-allergisch.

Daarnaast groeit bamboe vele malen duurzamer dan katoen. Door haar topkwaliteit biedt bamboe aan iedereen een beter alternatief voor het vervuilende katoen.
Adres
Rembrandtlaan 4