Baitshop

Beste krekel leverbaar die ik ken die bezorgd, geen tot heel weinig dode krekels in de bakjes, dat is bij anderen wel anders!

Beschrijf hier uw ervaring

Bestel op tijd! (voor vrijdag)

Je moet wel ruim van te voren bestellen, het is geen bol. Com 24 uurs levering ofzo.
Ze verzenden krekels op dinsdag en om op die dag mee te kunnen met de levering moet je uiterlijk de vrijdag ervoor besteld hebben. Bij mij heeft daardoor wel vaker een levering langer geduurd dan ik gehoopt had, maar ik heb inmiddels geleerd hiermee rekening te houden. Dit verminderd het bestelgemak, maar aangezien zij de beste krekels leveren heb ik dat ervoor over. De doosjes zijn altijd netjes en goed verpakt, met misschien 1 of 2 soms zelfs geen enkele dode krekel in het bakje! Daar doe ik het voor!
Soms is het wel jammer dat je standaard extra moet betalen voor verkoeling of verwarming in de verpakking terwijl de temperatuur buiten helemaal niet zo warm of koud is als dat de informatie ervan aangeeft waarbij deze nodig zijn.

Stefan

Goede producten, snelle en goede levering

Goede producten, snelle en goede levering

er ging in eerste instantie iets mis bij de paypal betaling.

Leo Boot

Prima, postnl geeft regelmatig vertragingen op.

Uitstekend

Leverinszekerheid postnl verbeteren!

U.J. Manni

Nette aflevering

Beschrijf hier uw ervaring

Goed in afleveren en verpakking top

zo doorgaan

fred

Snelle levering en goed verpakt

Goede kwaliteit

Nvt

Beschrijf hier uw ervaring

Houden je netjes op de hoogte

Sander van Koot

Ruime keuze ook in voedsel dieren

Zeer prettig bedrijf

Gewoon zo doorgaan

Beschrijf hier uw ervaring

Casters waren slecht levering duurde te lang

Reactie Baitshop:

Hallo,
Hallo,
Bedankt voor uw review. Vanwege de paasdagen had de postNL de levering helaas een dag vertraagd. Jammer om te horen dat de casters niet naar wens waren. Wellicht kunt u via de email even contact met ons opnemen, dan kunnen we het vast oplossen.
Annemarie Schippers
Baitshop

M Verbon

Super! Goede communicatie, goede service en de bestelde artikelen zijn goed verpakt

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service, goede communicatie, heel prettig!

WILLEM

Ruim assortiment en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ruim assortiment en snel geleverd

Kan 't niet bedenken