Ugo BLONDEAU

Produit conforme aux attentes et livraison rapide

A.L.V. van den Berg

Service in showroom 100% levering geeft enkele problemen.
Service in showroom 100% levering geeft enkele problemen.
Deel van zending juiste wijze bezorgd maar 2 zending werd afgeleverd aan hoofdingang leveringsbedrijf bestuurder weigerde de zending aan de voordeur af te leveren ondanks dat er een lift aanwezig is. Daar zit je dan met een gebroken heup.

HI Dave,
Allereerst veel sterkte, beterschap en kracht toegewenst. Veel voorspoed gewenst voor het herstel van uw heup. 🍀
Bedankt voor je beoordeling.
Normaliter is de levering (via...
HI Dave,
Bedankt voor je beoordeling.
Normaliter is de levering (via voorwaarden) van onze bestellingen tot aan de eerste drempel bij de ingang. Gezien uw situatie zijn we het zeker eens dat hier coulanter en passender mee omgegaan had dienen te worden vanuit onze bezorging. Vaak zijn bezorgers begripvol om mee te denken in mogelijkheden hiervoor.
We zien dat 1 levering per vracht was en 2 levering via een bezorgdienst zijn geleverd. Heeft u deze leveringen verder goed mogen ontvangen? We hopen dat buren wellicht hier iets in hebben kunnen betekenen.
We zullen hier een melding voor maken bij onze bezorgdiensten en kijken naar verbetering. Groetjes Jasmijn.

Marco Koreman

Duidelijke site, goede prijs en lekker snelle verzending. SUper!

Dave Pennings

Snel besteld , snel geleverd, helaas geen track en tracé gehad en de gipsplaat is beschadigd op de hoek , klacht over ingediend, echter tot op heden geen reactie :-( , dus after sales , kan ik nu... Snel besteld , snel geleverd, helaas geen track en tracé gehad en de gipsplaat is beschadigd op de hoek , klacht over ingediend, echter tot op heden geen reactie :-( , dus after sales , kan ik nu niet beoordelen.

Hi Dave,
Hi Dave,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend dat je het besteld product beschadigd had ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuus voor deze hinder. Standaard sturen we een track en trace toe voor je levering. Is dit ook niet in de spam/ongewenste mail ontvangen? Na contact hebben we het product op eerste moment aan je na geleverd en heb is dit enkele dagen geleden geleverd. Is dit goed ontvangen? Groetjes Jasmijn.

Henri eertink

De bezorging is gewoon slecht.
Ik koop 4 vier artikelen. Die worden door 3 pakket bezorgers bezorgd.
Alleen dpd levert aan huis af.
Post nl bezorg het bij afhaal punt.
Ik koop...
De bezorging is gewoon slecht.
Ik koop 4 vier artikelen. Die worden door 3 pakket bezorgers bezorgd.
Alleen dpd levert aan huis af.
Post nl bezorg het bij afhaal punt.
Ik koop online omdat ik het thuis bezorgd wil hebben in 1 keer.
En niet 1 thuis en dan nog 2 keer naar afhaalpunt moet rijden Om de rest op te halen.gr henri

Hi Henri,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
Hi Henri,
Hartelijk dank voor je beoordeling.
We doen ons best een zo goed mogelijk optie te vinden voor de levering van je bestelling. Dat dit in 3 zendingen is verdeeld heeft te maken gehad met de voorraad hiervoor. Excuus dat dit niet naar wens is verlopen. De 2 zendingen van onze bezorgdienst hebben we helaas niet direct bij je kunnen afgeven en zijn hierdoor naar een afhaalpunt gegaan. Dit is helaas niet verlopen voor je hoe we het wilde. We zullen kritisch kijken om te kijken naar verbeteringen hierin. We wensen dat je de bestelling verder goed hebt ontvangen. Groetjes Jasmijn.

Gerrie van Gasteren

Zeer slecht

Hi Gerrie,
Wat vervelend zeg dat je bestelling door omstandigheden was vertraagd en je deze later hebt ontvangen dan we wilde. Onze excuses.
We hebben ons best gedaan de vertraging voor je...
Hi Gerrie,
We hebben ons best gedaan de vertraging voor je te beperken. We zullen kritisch kijken wat we hierin kunnen doen als verbetering. We wensen dat je de bestelling verder goed hebt ontvangen. Groetjes Jasmijn.

Lisette

Mooie kraan voor mooie prijs snel geleverd

Reactie Badkamerwinkel.nl:

Goedemorgen Lisette, dank je wel voor de mooie review! Veel gebruiksplezier gewenst van je kraan. Groetjes, Jasmijn.