Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Familie Mosselaar

Wij hebben jullie ervaren als een meedenkend op maat adviseur! Goed inspelen op de individuele wensen en mogelijkheden.

Snel reageren op vragen en het onderhouden van persoonlijk contact dmv mail en app en winkel bezoek.
Ruime keuze en kwalitatief mooie producten.

Jaap Bond

Zeer goed. De ontvangst in de showroom. Het advies. Echt met ons meedenken en ook de flexibiliteit. De planning was echt perfect. Alles liep in elkaar over en de mensen die over de vloer kwamen... Zeer goed. De ontvangst in de showroom. Het advies. Echt met ons meedenken en ook de flexibiliteit. De planning was echt perfect. Alles liep in elkaar over en de mensen die over de vloer kwamen waren allemaal netjes en echte vaklui. Een geoliede machine.

Zie commentaar hierboven.

Zou het echt niet weten.

Familie Lammertink

Wij zijn heel tevreden met onze badkamer en toilet! Het advies in de winkel, de uitvoering en het eindresultaat is naar tevredenheid. Kleine problemen werden snel opgelost met prettige communicatie.

Oog voor details, kwaliteit van materialen en communicatie.

N.v.t.

Carla Blondeau

Fijne ervaring, ben tevreden zoals het vanaf het begin tot eind is uitgevoerd.

Meedenken, goede adviezen.

n.v.t.

mw. du Chatinier

Het contact met BadkamerID Vught voelde vanaf het eerste oriënterende bezoek aan de showroom goed. Wij hadden er meteen vertrouwen in dat we aan het goede adres waren.

Vragen werden altijd op korte termijn beantwoord. Er wordt echt meegedacht. Over verrassingen tijdens het werk werd overleg gevoerd en de installateur kwam met goede oplossingen. Iedere dag werd het... Vragen werden altijd op korte termijn beantwoord. Er wordt echt meegedacht. Over verrassingen tijdens het werk werd overleg gevoerd en de installateur kwam met goede oplossingen. Iedere dag werd het werk keurig netjes achtergelaten. De badkamer is bijzonder mooi, heel precies, afgewerkt.

Benoem dat een badkamerverbouwing de nodige geluidsoverlast geeft, dat je bij bepaalde werkzaamheden beter niet in huis kunt zijn.

Fam. Den Hartog

Toilet renovatie . Goed voorbereid en alles goed doorgenomen.
Geen verassingen.

Alles op tijd en volgens afspraak

Zijn er in dit geval niet

Fam. Van Bellegem

Positief

Vakmanschap en service gericht

Fam. Nieuwenhuis

Nieuwe badkamer en wc laten installeren.
Het is prachtig geworden en we genieten er dagelijks van

Er wordt goed overlegd en meegedacht.
En zat een productiefout in de wastafel. Dit zagen we pas na installatie.
Ook dit hebben ze vlot hersteld door middel van een andere te...
Er wordt goed overlegd en meegedacht.
En zat een productiefout in de wastafel. Dit zagen we pas na installatie.
Ook dit hebben ze vlot hersteld door middel van een andere te installeren.

Suze en Mandy

Deskundig, goed advies, vriendelijk

Open,vriendelijk

Bereikbaarheid

Mevr Diaz

In de winkel vlot tot de juiste keuze kunnen komen, de monteurs hebben vakwerk afgeleverd!
Enorm blij met het resultaat!

De service van de monteurs

De offerte zou nog specifieker gemaakt kunnen worden