7.6/10
7.4/10

Jan van Silfhout

Prima communicatie alleen jammer dat het product, ondanks dat het op voorraad en reeds betaald was, enkele dagen is blijven liggen.

Sneller verzenden!

Peter

Geen communicatie mogelijk!

Reageren op emails en problemen oplossen
Producten opsturen die wel in goede staat zijn, nu een snijplank met allemaal deuken en sneden erin ontvangen met kapot plastic eromheen.

noel cramer

Moeilijk te zeggen. Vriendelijk, maar kreeg verkeerde geleverd en wacht nu op juiste product.

bellen terug om probleem te bespreken.

betere controle op wat geleverd wordt zodat klant direct het juiste bestelde product krijgt.

Onbelangrijk

Zeer slecht.....verkeerde levering gehad....gemeld maar wacht al 6 maanden op antwoord

Oplichten van klanten

Help je klant.

Olivier Van Hyfte

Slechte communicatie

Tijdig een update geven aan de klant

Roland Persoons

Heel goed

Voelt aan als zeer betrouwbaar en is het ook!

Alles ok

DM

Geweldige service en prachtige producten!

Service, klantgerichtheid en reactie

Paul

Tijdens de kerst periode hebben ze ondanks dat ze gesloten waren voor mij de showroom open gedaan om uitleg te geven over de mogelijkheden van een green egg.

Snelle service en erg behulpzaam, hele plezierige mensen.

Op basis van mijn ervaring heb ik geen verbeter punten.

Laurens van der Ende

Helemaal prima

goeie kwaliteit

levertijd kan sneller

J.T Van Noordt

Op website staat dat op werkdagen versturen indien op voorraad, mijn produkt was op voorraad , bleek echter dat jullie week 52 helemaal dicht waren en niets versturen. Had mijn bestelling geplaatst... Op website staat dat op werkdagen versturen indien op voorraad, mijn produkt was op voorraad , bleek echter dat jullie week 52 helemaal dicht waren en niets versturen. Had mijn bestelling geplaatst op 23/12 dus niet voor oud en nieuw ontvangen. Daarom gevraagd om bestelling te annuleren op 27/12 , kreeg antwoord dat dit zou worden doorgegeven. Zag echter op 2 jan dat bestelling toch verstuurd ging worden, wederom jullie bericht gestuurd om dit te stoppen....helaas geen antwoord meer gehad anders dan "u krijgt zo speodig mogelijk antwoord. Uiteraad heb ik de spullen bij een concurrent besteld en op 29/12 ontvangen. Ga ze niet naar jullie terug sturen want verwacht wederom een lang proces . Ga er iemand anders blij mee maken.

zorg dat je levertijden als op website waar maakt en geef aan in welke periode dat niet lukt.