A.hinnen

Top bedrijf.
Al 7jaar een tevreden klant.

Goede service,en een heel fijn contact!

Metselbedrijf Van De Zande

Top bedrijf!! Goede service en fijne mensen!!

Betrouwbaarheid en het meedenken.

Ans Klasens

Als er iets is komen ze altijd met een oplossing en dat voelt goed

ja een spiegel van mijn auto afgetrapt [baldadig] en altijd een auto tot je beschikking

Hama

Wolven in schaapskleren, km gekoppeld aan maandtermijn en tussentijds 3.000 moeten bijbetalen, er was geen sprake van lease maar van financiering en toch werd de koppeling gemaakt, gesprek was niet... Wolven in schaapskleren, km gekoppeld aan maandtermijn en tussentijds 3.000 moeten bijbetalen, er was geen sprake van lease maar van financiering en toch werd de koppeling gemaakt, gesprek was niet mogelijk anders incasso bureau, in 5 jaar 36.000 euro betaald voor een auto, lees de contracten en controleer

Reactie Autolease Twente:

Geachte heer, bedankt voor uw feedback. Wanneer er onduidelijkheden zijn over het contract, eventuele aanvullende facturen en/of eindafrekeningen, nemen wij graag de tijd om toe te lichten waar... Geachte heer, bedankt voor uw feedback. Wanneer er onduidelijkheden zijn over het contract, eventuele aanvullende facturen en/of eindafrekeningen, nemen wij graag de tijd om toe te lichten waar alles betrekking op heeft. Zo is er ook in dit geval vanuit onze kant meermaals geprobeerd om hier een fatsoenlijk gesprek over te voeren, helaas zijn die pogingen eenzijdig gebleken. Wij willen nogmaals benadrukken, wanneer er vragen en/of onduidelijkheden zijn, kom gerust langs voor een kop koffie zodat we hier samen over in gesprek kunnen.

Probleem netjes en correct afgehandeld. Na het afhandelen nog terugkoppeling ontvangen 2 dagen later.

Terugkoppeling van de ondernomen acties.

Deserno B.V.

Zeer professioneel en Twentse gastvrijheid

Mooi wagenpark, zeer transparante kosten, hele grondige voorcontrole van het voertuig waarvan uitgebreide rapportage in de mail, prettige afronding met direct terugstorten van de borg.... Mooi wagenpark, zeer transparante kosten, hele grondige voorcontrole van het voertuig waarvan uitgebreide rapportage in de mail, prettige afronding met direct terugstorten van de borg. Professionele, maar ook gemoedelijke vertrouwenwekkende sfeer

I.C. de Ravallet

Zeer prettig contact van begin tot levering van de lease-auto

Doen niet aan leeftijd-discriminatie

Kimenai

Commercieel prima maar procedureel schandalig. Voor 130.000,- auto’s gekocht door zeer bevlogen verkopers van dit bedrijf? De eerste twee geleverd vlgs afspraak en onmiddellijk betaald. De derde kon... Commercieel prima maar procedureel schandalig. Voor 130.000,- auto’s gekocht door zeer bevlogen verkopers van dit bedrijf? De eerste twee geleverd vlgs afspraak en onmiddellijk betaald. De derde kon men door drukte niet op tijd leveren en dus werd het in mijn vakantie?? Een excuusmailtje gestuurd dat betaling dan 1,5 weken later zou plaats vinden! Hierop geen enkele reactie gehad en wilde men de auto ophalen. Na een boos telefoontje en via lastige omwegen betaling alsnog gedaan! Weer een mail gestuurd en weer geen enkele reactie?? Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten! Kortom schandalig en geen integer bedrijf!
Dit nog nooit gedaan en geeft dus aan hoe het mij geraakt heeft??

Verkoop

RiskChallenger

Overwegend positief. Komt niet altijd afspraken na zoals "hoor je deze week nog van me" of "ik bel je straks terug". Vooraf is me beloofd dat ik een trekhaak op de auto zou krijgen waarmee ik ook... Overwegend positief. Komt niet altijd afspraken na zoals "hoor je deze week nog van me" of "ik bel je straks terug". Vooraf is me beloofd dat ik een trekhaak op de auto zou krijgen waarmee ik ook aanhangers mag trekken, maar achteraf mag ik alleen een fietsendrager op de trekhaak hebben.

Erg veel moeite gestoken in de beste deal vinden, en dat is gelukt!

Jonkman Coating

Prettig contact van begin tot uitlevering van de lease-auto.

denken mee, proberen goed te informeren gedurende het proces, vriendelijke salesman