7.6/10
7.4/10

Richard Oud

Let op, achter autolampenshop.nl gaan oplichters schuil. Een set lampen besteld op 2/4, vandaag (16/4) nog niets ontvangen. Telefoonnummer van de site wordt niet opgenomen, op email krijg je geen... Let op, achter autolampenshop.nl gaan oplichters schuil. Een set lampen besteld op 2/4, vandaag (16/4) nog niets ontvangen. Telefoonnummer van de site wordt niet opgenomen, op email krijg je geen reactie. Het zusterbedrijf Hidxenonverlichting.nl een email gestuurd, ook daar geen reactie, enkel een fake mailtje dat de initiële email kwijt zou zijn. Vervolgens ook geen reactie meer. Een zogenaamd klantenservice emailadres blijkt niet te bestaan.

Dit bedrijf moet geweerd worden van het internet. Koop hier niet!!

Pascal Donders

Slecht, geen pakket ontvangen, meerdere malen gemaild en contact opgenomen via website. Maar 0 reactie!

Product leveren

Nurhan Afkat

Echt ontevreden 5 maart bestelling gedaan Nog steeds niks gehoord Wel zes keer gebeld om mijn geld teruggestort worden Maar iedere keer zelfde verhalen Dat wil ik niet zeggen Maar helaas door... Echt ontevreden 5 maart bestelling gedaan Nog steeds niks gehoord Wel zes keer gebeld om mijn geld teruggestort worden Maar iedere keer zelfde verhalen Dat wil ik niet zeggen Maar helaas door de behandeling van de personeel Wat moet ik zeggen Slechte bedrijf en nog steeds mijn geld niet terug

Slecht

Klant worden bij deze bedrijf helemaal niet informeert op hun site staat voor 11 uur bestellen morgen thuis Blijven dromen

Mike van Oudgaarden

Te vreden.

Makkelijk te vinden op de site.

Voor 11 uur besteld. Niet de volgende dagindeling huis.

e Raij van

Algemeen goed. Alleen levertijd zoals aangegeven op website wordt niet gehaald.

Duidelijke korte omschrijving

Binnen 24h op adres wordt niet gehaald. Dus dit niet op de website vermelden

Hans Kooijman

Je kunt niet bellen mailen en je krijgt niets!

je betaalt en kan verder niets, diefstal

dit is oplichting

Ruud Vrijsen

Geen reactie op mails

Van internet halen

Stanislav Chladný

Bad experience, goods ordered D1S xenon on January 29, not delivered, email sent 4 times no response

😭

😭

Vincent van Loon

30 euro betaald maar na een week nog niks ontvangen

Niet bekend

Leveren wat er besteld is!

Marco Ter mors

Helaas verkeerde lampen ontvangen, nu afwachten hoe het opgelost gaat worden

Nette site, snelle levering

Beter controleren wat er verzonden wordt.