Peter

Goede, rustige en eerlijke advisering. Keurig alle afspraken nagekomen. De aangekochte loungestoelen voldoen volledig aan onze verwachtingen.

Geven je alle tijd om te kiezen en zijn niet opdringerig.

Waterlelie

Unieke service echt geweldig. Prachtige Curve gekocht, heel mooi en een aparte vormgeving nog niet eerder gezien. Zoveel tuin centrums bezocht, maar het was het nooit,over de service maar niet te... Unieke service echt geweldig. Prachtige Curve gekocht, heel mooi en een aparte vormgeving nog niet eerder gezien. Zoveel tuin centrums bezocht, maar het was het nooit,over de service maar niet te spreken. Wij zijn nu erg blij,tevreden, kussens zijn heel dik en zitten heerlijk, eindelijk een keer volmaakt nergens iets op aan te merken, Dank je wel Saskia en Noud...

Echt de liefde voor hun vak, Noud laat nog zien hoe de kussens moeten op de bank, zo leuk...

Echt niet nodig...

Louaseh

Ik wilde heel graag een witte loungeset met kussens en ben door Noud & Saskia perfect geholpen. Zij bieden perfecte service en goed advies over de bij te bestellen wat hogere kussens waardoor je nog... Ik wilde heel graag een witte loungeset met kussens en ben door Noud & Saskia perfect geholpen. Zij bieden perfecte service en goed advies over de bij te bestellen wat hogere kussens waardoor je nog comfortabeler zit. Bij aflevering hebben ze de loungeset voor mij in elkaar gezet en uitgelegd waar de diverse onderdelen voor dienen. Echt super top bedrijf. De bank zit en ligt overheerlijk!!!

Service & Advies op maat

n.v.t. ze doen het meer dan perfect.

Bertrand & Diana

Super goed. Ze weten wat service is. Na velen tuincentrums bezocht te hebben toch maar online bestellen. Even wat contact gehad via de telefoon en whatsapp! En ja wat zijn we er blij mee! De site is... Super goed. Ze weten wat service is. Na velen tuincentrums bezocht te hebben toch maar online bestellen. Even wat contact gehad via de telefoon en whatsapp! En ja wat zijn we er blij mee! De site is uitstekend! You see is what you get! En de After Sales is uitstekend! Bij het opbouwen zag de eigenaar een oneffenheid van een kussen. Alles werd in werking gezet zonder enig moeite te doen! 👌🏻 Nu genieten van de zomer op onze mooie lounge set

Service

Ineke Vermeulen

In Ophemert de Nova en ligbedden gekocht. Prachtige kwaliteit en fantastische service. Heel goed en vriendelijk geholpen.
Bij dit bedrijf is een afspraak ook echt een afspraak. Chapeau 👏

Een eerlijk bedrijf waar je goed wordt geholpen

Vooral zo doorgaan.

Kevin

Zeer goed. Noud en zijn vrouw weten wat service is. In deze wereld van (ongezien) online bestellen bieden Noud en Saskia je de mogelijkheid om de gewenste set op je terras te zien en de set daar aan... Zeer goed. Noud en zijn vrouw weten wat service is. In deze wereld van (ongezien) online bestellen bieden Noud en Saskia je de mogelijkheid om de gewenste set op je terras te zien en de set daar aan te passen waar nodig. M.a.w. Noud heeft de mogelijke uitbreidingen in zijn bus bij zich indien gewenst. Wij hebben daar heel veel baat bij gehad. In de showroom is het toch moeilijk inschatten hoe het er bij je thuis op het terras uitziet. Ontzettend fijn dus en zeer blij met de geboden service.

Zeer uitgebreide dienstverlening.

Geen.

Christel

Geweldig, goede service, Noud denk mee, snelle levering, top.

Anja

In 1 woord geweldig!!!
Service, kwaliteit, vriendelijkheid, alles 200%
Nogmaals dank Noud, we zijn super blij met onze loungeset😊

Mespreuve André

Top Service

Zeer goede en mooie kwaliteit

Martine

Mooie producten, uitstekende service, heel plezierig en snel contact, netjes bezorgd, neemt alle afval weer mee.

Communicatie en service