Cor Rook

Het was een goed georganiseerde reis

Beschrijf je reiservaring

Een prachtige ervaring met een hele leuke groep

Kees van Dijk

Als leuk omdat ik van sportieve reizen houd

Beschrijf je reiservaring

het was een heel mooie reis naar Finland alleen plaats ik een kanttekening, ik vind het prima om te rijden ook in een ander land maar heb daarmee ook de verantwoording voor de groep die in de bus... het was een heel mooie reis naar Finland alleen plaats ik een kanttekening, ik vind het prima om te rijden ook in een ander land maar heb daarmee ook de verantwoording voor de groep die in de bus zit terwijl er niets tegenover staat.
Bij een bekeuring eventuweel ben ik dan ook nog de dupe omdat ik die uiteraard moet betalen wat gelukkig nog niet gebeurt is.

Remko Visser

Toch wel als een van de meest flexibele reisorganisaties

Gewoon prima

Alfred Molenaar

Avontuurlijk en kleinschalig

Een heerlijke week in de sneeuw van Fins Lapland

Annemarie van de Minkelis

Wintervakantie Fins Lapland

Beschrijf je reiservaring

Een fantastische vakantie, langlaufen, sneeuwschoenwandelen, huskytocht, sneeuwscooter, fatbike, nachtje slapen in ijshotel, prachtige accomodatie, ik heb erg genoten met deelnemers van alle... Een fantastische vakantie, langlaufen, sneeuwschoenwandelen, huskytocht, sneeuwscooter, fatbike, nachtje slapen in ijshotel, prachtige accomodatie, ik heb erg genoten met deelnemers van alle leeftijden.

Laura van Ameijde

Fijne, christelijke reisorganisatie met mooie afwisselende reizen.

Beschrijf je reiservaring

De reis naar Fins Lapland was een fantastische, actieve en afwisselende reis.
Locatie en verblijf waren top. Fijne en gezellige groep en een goede reisleider.

Liesbeth Korterink

Organiseren leuke groepsvakanties

Beschrijf je reiservaring

Een actieve winter vakantie in een prachtig Finland, met veel buiten zijn en ook cultuur opsnuiven

Corien Karssenberg-Nitrauw

Wintervakantie Salzburgerland.

Beschrijf je reiservaring

Heel nieuwe ervaring om als senior voor het eerst op wintervakantie te gaan. En dan met een groep van allerlei leeftijden.
Ik heb ervan genoten. We hadden een leuke groep. Heel veel gelachen...
Ik heb ervan genoten. We hadden een leuke groep. Heel veel gelachen maar ook persoonlijke dingen met elkaar gedeeld. Dat voelde goed en veilig. Prima reisbegeleiding. Veel (sneeuwschoen) gewandeld. Kortom: het was een mooie week.

Elske Nitrauw

Fijne christelijke organisatie met actieve vakanties in kleine groepen in een goede sfeer

Beschrijf je reiservaring

Wintersportreis naar het Salzburgerland. Mooie bestemming met veel sneeuw en veel mogelijkheden: wandelen, langlaufen, skiën, sneeuwschoenwandelen, hottub, sauna, zwembad, middag in de mooie stad... Wintersportreis naar het Salzburgerland. Mooie bestemming met veel sneeuw en veel mogelijkheden: wandelen, langlaufen, skiën, sneeuwschoenwandelen, hottub, sauna, zwembad, middag in de mooie stad Salzburg, en elke dag heerlijk uit eten. Erg gezellige groep, veel lol met elkaar gehad, en ook serieuze gesprekken in een open sfeer. Goede en gezellige reisleider, alles prima geregeld!

Christien Loof

Met christenen met allerlei achtergronden een mooie vakantie beleven, met aandacht voor de natuur, cultuur, God en elkaar.

Beschrijf je reiservaring

Superleuke vakantie, een mooi, kleinschalig dal, veel sneeuw doordat we een onderkomen op hoogte hadden. Erg leuke groep met grote leeftijdsverschillen, maar dat geen enkel punt. Iedereen trok met... Superleuke vakantie, een mooi, kleinschalig dal, veel sneeuw doordat we een onderkomen op hoogte hadden. Erg leuke groep met grote leeftijdsverschillen, maar dat geen enkel punt. Iedereen trok met elkaar op. Heel veel gelachen en ook veel mooie, serieuze gesprekken gehad. De reisleider was ook zeer prettig. Een grote aanrader, deze reis! Genoeg afwisseling, ook als je geen ervaring hebt met langlaufen en sneeuwwandelen. Als je maar een beetje sportief bent is het genoeg.