Edward

Snelle correcte levering

Korting bij komende bestelling?

Dhr. sebastiaan beysen

Zeer goed. Altijd op tijd goeie prijzen en ruim aanbod

ruim aanbod

betere foto's van texturen van kledij zodat je nog beter weet wat je krijgt

Nils van Gorkom

Prima.

Snel, duidelijk en helder. Veel keus ook, top.

Website voor mobiele telefoons kan beter.

Roy

Bestelling geplaatst voor levering dag later. Dag later is bestelling nog niet eens verzonden en krijg ik later een verzendbevestiging met een ander adres dan opgegeven. Na contact met... Bestelling geplaatst voor levering dag later. Dag later is bestelling nog niet eens verzonden en krijg ik later een verzendbevestiging met een ander adres dan opgegeven. Na contact met klantenservice wordt gezegd dat ik dan waarschijnlijk keen fout heb gemaakt of het heb aangepast bij DHL. Dat is gewoon niet het geval, want in de mail stond letterlijk wat ik had opgegeven: een afleverpunt. Zij kozen voor een punt 100 km verderop, heel raar. Vervolgens lossen ze het na een discussie toch op (doe het dan meteen) en wordt beloofd dat ik het een dag later krijg. Wederom is de bestelling niet verzonden en weer met een dag uitgesteld. Besloten dus lokaal maar wat te kopen, omdat ik nu al een paar dagen wacht. Ik vertel dat de bestelling geannuleerd kan worden en dus niet meer verstuurd hoeft te worden. Krijg ik reactie dat hij wel al onderweg is (wat niet matcht met de post app, maar goed), en dat ik heb retour kan sturen en ze wel retourkosten in mindering houden. Nou dat mag wettelijk gezien niet eens! Dus houdt je aan wetgeving en doe gewoon wat je beloofd. Een hele vervelende negatiever ervaring

Aanbod

Communicatie; houden aan wetgeving; geen discussie aangaan op
aannames en onwaarheden; klantvriendelijkheid/klantgerichtheid; leverbelofte nakomen!

Reactie All4running:

Beste Roy,
Beste Roy,
Ik heb gezien dat je een bestelling hebt geplaats via onze Nederlandse website maar als afleveradres een afhaalpoint in België. Als een pakket in België moet worden afgeleverd, moet die bestelling voor 17.00 uur worden geplaatst, zodat DHL die pakketten op tijd kan versturen. Jij hebt die bestelling in de avonduren geplaatst. Daarom is die zending niet de volgende dag geleverd! Die verwarring over het afleveradres is natuurlijk niet fijn, Ik zie dat de plaats Peer in België is aangegeven en daar zal die zending ook worden geleverd.
Je hebt ervoor gekozen schoenen lokaal te kopen, wat uiteraard prima is. Je hoeft die zending niet op te halen. Na ca. 1 week zal het automatisch retour worden gestuurd. Ik heb in je bestelling een notitie geschreven dat we geen retourkosten inhouden met de terugbetaling. Daarin kom ik je tegemoet.
Hartelijke groet, Mirna Klantenservice All4running

Dhr. Lars Admiraal

Goede vriendelijke en professionele service!

Extra uitleg over soort loopschoenen en welke keuze het beste bij je past.

Het gedeelte voor het inleveren van een cadeaubon is heel verwarrend en het site gedeelte waar je uiteindelijk de code moet ingeven is hele andere look en feel.

“Pas kortingscode toe” is...

“Pas kortingscode toe” is niet hetzelfde als cadeaubon (dit kan pas bij betalen). Dit mag ook duidelijke aangegeven worden.

Emma Boone

Zeer goed<3

Levertijd, klantvriendelijk, snel bij problemen

Lynn

Snelle service.

Snelle service. Makkelijk te retouneren

Neil

Snel en efficiënt

Snelle levering. Goede website met nuttige website om je te helpen kiezen.