FysÓptima Delft

Beschrijf hier uw ervaring:

Wij zijn zeer tevreden hoe het is gegaan, keurig op tijd, en netjes gereageerd op mail verkeer. Ook de vernietiging ging vlotjes.

KOM Advocaten

Perfect

Henk Quinten / Geld en Makelaardij

Archiefvernietiging ter plaatse

Beschrijf hier uw ervaring:

Goede ervaring; afspraken zijn snel en eenvoudig te maken en worden perfect nagekomen. Klantvriendelijke en correcte chauffeur.

Kalimat administratie vof

Archief vernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

prima, correct behandelt, op beloofde tijd gekomen

Advocatenkantoor Sussenbach

Papiervernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

Papiervernietiging op locatie ging wederom perfect!

L.F. Vriesinga-Uitzinger

Beschrijf hier uw ervaring:

Grote complimenten voor dit bedrijf en dan met name voor mevrouw Kasbergen die onze opdracht met grote inzet en betrokkenheid in gang heeft gezet alsmede voor de chauffeur die op 24 februari jl.... Grote complimenten voor dit bedrijf en dan met name voor mevrouw Kasbergen die onze opdracht met grote inzet en betrokkenheid in gang heeft gezet alsmede voor de chauffeur die op 24 februari jl. bij ons in Maarssen (Stichtse Vecht) de vernietiging van ons archief daadwerkelijk voor zijn rekening nam. Geweldige medewerkers waar ASK zeer trots op mag zijn! Bedrijven met dit soort medewerkers kom je helaas niet iedere dag meer tegen.
Eindoordeel: 10!!

Tandartspraktijk Blok

Mobiele archiefvernietiging

De Flevoschool

Eenmalige archiefvernietiging

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn collega en ik waren erg blij met jullie komst. Aardige medewerker van jullie bedrijf en een keurige afhandeling. Kwaliteit en prijs uitstekend.