AALO

R.J.

Je hebt redelik geluk nodig van wie je les krijgt. Niet elke docent legt alles goed uit of draait om dingen heen. De werknemers op het kantoor hebben weinig begrip voor bepaalde situaties en bieden... Je hebt redelik geluk nodig van wie je les krijgt. Niet elke docent legt alles goed uit of draait om dingen heen. De werknemers op het kantoor hebben weinig begrip voor bepaalde situaties en bieden geen tot weinig hulp, of denken amper mee.

PK-BOOST

Goedenavond, u spreekt met Labriki.
Hierbij wil ik mijn ervaring met AALO benoemen als geweldig.
Goedenavond, u spreekt met Labriki.
Hierbij wil ik mijn ervaring met AALO benoemen als geweldig.
De master trainer Pim heeft mij de spoed cursus fitness level1 als geen ander overgebracht.
Ik werk al 15 jaar lang als PT’er en heb eindelijk de beslissing genomen om mijn skills en ervaring op papier om te zetten.
De opleiding is echt een aanrader, en het is nooit te laat.
Heb alleen maar meer van geleerd en ben ook meer professioneel gaan werken.
Ik geef AALO voor de opleiding en de snelheid van verwerking van deelname en de master trainer en het gehele plaatje een dikke 10 als cijfer BRAVO!!
Mvg,
En ik zal zeker doorgaan met de vervolg opleidingen.

Nazir Alsaba

Ik heb slechte ervaring omdat drie keer hebben jullie de herexamens niet voor mij open gemaakt en ik heb zes maanden gewacht voor een herexam omdat ik elke herexam 2 maanden heb gewacht en als ik... Ik heb slechte ervaring omdat drie keer hebben jullie de herexamens niet voor mij open gemaakt en ik heb zes maanden gewacht voor een herexam omdat ik elke herexam 2 maanden heb gewacht en als ik contact met jullie opneem dan hebben jullie geen ander antwoord dan sorry of helaas jullie verdienen alleen een halfe ster

Carla, Wijchen

Review over voedingsdeskundige level 1, online

Leuke opleiding, leerzaam.
Top begeleiding door Lenneke

Joran Jansen, Alphen aan den Rijn

Ik heb alle 4 de levels doorlopen van Personal trainer bij de AALO. Ik heb een ontzettende leuke en leerzame tijd gehad waar ik in elke level fijne medestudenten heb leren kennen. De docenten waren... Ik heb alle 4 de levels doorlopen van Personal trainer bij de AALO. Ik heb een ontzettende leuke en leerzame tijd gehad waar ik in elke level fijne medestudenten heb leren kennen. De docenten waren stuk voor stuk toppers die je echt verder willen helpen en gepassioneerd zijn in hun vak. Ik kan achteraf zeggen dat deze opleiding echt een aanrader voor elke toekomstig personal trainer of als liefhebber van krachttraining waarmee je een stevig fundament legt voor je algemene kennis binnen de fitness. Met deze opleiding leer je alle basis facetten van krachttraining waarmee je elke andere vervolgopleiding of literatuur wat raakvlakken heeft met krachttraining met de opgedane kennis zo eigen maakt. Ik heb genoten van de opleiding en neem dit mee als waardevolle ervaring als pure liefhebber van de krachtsport.

Patty, Nederland

Fijn begeleidt door Esther en de opleiding positief afgerond. Meteen alle stof toegepast bij mijn leerlingen. Helemaal TOPPIE !

Irma de Haas, Budel

Sinds een half jaar ben ik begonnen met het geven van een groeps-dansles en was op zoek naar een passende opleiding om een basis te creëren als dans instructrice. In de opleiding van de AALO voor... Sinds een half jaar ben ik begonnen met het geven van een groeps-dansles en was op zoek naar een passende opleiding om een basis te creëren als dans instructrice. In de opleiding van de AALO voor Dance Instructeur heb ik een passende opleiding gevonden! Het waren een aantal intensieve lessen en in het begin denk je echt; dit ga ik nooit voor elkaar krijgen! Siobhan heeft echter een super fijne energie! Door haar goede begeleiding tijdens de lesdagen en ook bij eventuele tussentijdse vragen, maar ook zelf goed te blijven oefenen, heb ik de opleiding met een positief resultaat afgerond!
De methodiek is in allerlei dansstijlen te gebruiken en je kunt volledig je eigen creativiteit kwijt.

Marijn , Den Bosch

Ik heb de cursus fitness trainer a level 1 nu bijna afgerond. De lessen waren heel leerzaam. Een goeie verdeling van theorie en praktijk. Dankzij de goeie lessen met gemak mijn theorie toets kunnen... Ik heb de cursus fitness trainer a level 1 nu bijna afgerond. De lessen waren heel leerzaam. Een goeie verdeling van theorie en praktijk. Dankzij de goeie lessen met gemak mijn theorie toets kunnen halen en nu op naar het praktijkexamen. Ik raad iedereen aan om bij de Aalo een cursus te volgen!

rowdy, Hilversum

De opleiding
Ik ben erg tevreden over de opleiding. De inhoud was naar mijn idee goed te volgen en dekt goed de
lading zodat een basis fitnessinstructeur weet waar hij of zij over praat...
De opleiding
lading zodat een basis fitnessinstructeur weet waar hij of zij over praat en waar hij mee bezig is. Ook
geeft de opleiding voldoende informatie en weet die interesse en enthousiasme op te wekken om je
in bepaalde onderdelen verder te verdiepen. Wat ik persoonlijk ook fijn vind is de (relatief) korte tijd
die de hele opleiding nodig heeft. Ook de mogelijkheid om de opleiding digitaal te volgen vond ik erg
fijn. Doordat er maar twee praktijklessen worden gehouden mis ik wel een beetje de praktische
invulling en uitvoering van het vak, maar voor mijn gevoel wordt dat met de stage wel enigszins
goedgemaakt.

De opleidings-instructeur
De leraar vanuit de opleiding deed het ook erg goed. Hij wist goed waar hij het over had en kon dit op
een goede en ook leuke manier vertellen en uitleggen. Het was ook prettig om te merken dat hij het
ook eerlijk durfde te zeggen wanneer hij het zelf niet goed wist. Ook stond hij open voor eventuele
vragen en was goed en snel bereikbaar via de mail.

Benabbas , Nijmegen

Inhoudelijk is het een Goede basisopleiding