Woningborg

Bedankt voor het meedenken en de snelle levering!

Flexibel en denken graag met je mee in oplossingen

Correctbook BV

Zou dit bedrijf van harte aanraden! Heel prettig contact gehad met Ivo en Monique. Na bezoek aan de mooie showroom hebben wij een advies gekregen voor de Easystand. Het is een heel fijn systeem en... Zou dit bedrijf van harte aanraden! Heel prettig contact gehad met Ivo en Monique. Na bezoek aan de mooie showroom hebben wij een advies gekregen voor de Easystand. Het is een heel fijn systeem en werkt zeer eenvoudig.

Communicatie en adviserende rol

Oosteinderschool

Super goed geholpen

Snel geregeld ,goede service

B.made

Als productiebedrijf B.made kijken we terug op een prettige samenwerking met AAA Display. Snelle en duidelijke service, flexibel en klantgericht. Heel prettig!

Flexibel, klantgericht en klantvriendelijk, goed product

SURF

Afgelopen jaren een goede relatie mee opgebouwd, waardoor we regelmatig terugkeren. Meedenken en persoonlijke aandacht is echt de onderscheidende kracht van AAA display.

Persoonlijke aandacht en adviezen
Eenvoudig benaderbaar
Eerlijke en snelle service

Wellicht een klantenportal waarin je de status van de orders kan inzien?

Kitty van der Welle / TNO

Meerdere keren hebben wij AAA Display ingehuurd voor expositiepanelen en posterborden. In alle gevallen naar tevredenheid.

Flexibel en betrouwbaar

Quatrospect

Uitstekend

Prijs/kwaliteit is goed

KPMG

Top!

Heel klantvriendelijk, snelle service en goed meegedacht over de uitvoering!

Niet iets dat me nu te binnen schiet.

Murre Technologies

Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze erg snel en effectief werken. Ze weten hoe ze het aan moeten pakken, ook als er snel gehandeld moet worden. Er is veel contact met de klant, wat goed werkt,... Mijn ervaring met dit bedrijf is dat ze erg snel en effectief werken. Ze weten hoe ze het aan moeten pakken, ook als er snel gehandeld moet worden. Er is veel contact met de klant, wat goed werkt, zodat de klant naar tevredenheid geholpen wordt.

De snelle oplevering en productie van de stands

Nee, geen verbeterpunt

Cornelis van Putten | RAM Mounts Benelux

Het is fijn werken met AAA Display, na het inventariseren van onze behoefte kwam snel het advies van de Easystand. Dit is echt de eerste stand die zonder gereedschap zelf snel en makkelijk is op te... Het is fijn werken met AAA Display, na het inventariseren van onze behoefte kwam snel het advies van de Easystand. Dit is echt de eerste stand die zonder gereedschap zelf snel en makkelijk is op te bouwen. Ook onze partner in Duitsland heeft deze stand aangeschaft, zodat we in West Europa een uniforme uitstraling hebben op beurzen.
TOP advies, TOP stand en een TOP service

Easystand is snel en eenvoudig neer te zetten en geeft veel mogelijkheden qua indeling en uitstraling.