12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Nancy Magielsen

Sander heeft de training heel rustig en duidelijk gegeven. Hij zorgde voor een goede sfeer en zijn tekeningen Methode maakte dat de theorie zichtbaar werd in de praktijk. Dit hielp weer om de... Sander heeft de training heel rustig en duidelijk gegeven. Hij zorgde voor een goede sfeer en zijn tekeningen Methode maakte dat de theorie zichtbaar werd in de praktijk. Dit hielp weer om de praktijkonderdelen goed uit te voeren. Dank je wel Sander!! ik heb heel veel aan jouw training gehad.

Henk Bongers

Ik heb een energieke en leerzame training gevolgd die Sander heeft gegeven. Als trainer weet Sander je constant te betrekken en te boeien. Niet eerder heb ik een dergelijke inspirerende trainer... Ik heb een energieke en leerzame training gevolgd die Sander heeft gegeven. Als trainer weet Sander je constant te betrekken en te boeien. Niet eerder heb ik een dergelijke inspirerende trainer meegemaakt, mijn complimenten hiervoor!

Dajnah Vonk

De training van Sander was duidelijk, interactief en leerzaam. Met zijn praktische aanpak en anekdotes is de stof goed te behappen. Het tempo werd afgestemd en hij is als trainer zeer toegankelijk.

Eefje Smid

Hele fijne trainingen gehad van Sander. Een energieke fijne spreker, die constant de theorie koppelt aan de praktijk, waardoor je zelf de theorie ook goed kan toepassen in de praktijk

M. Nuijten

Een veelzijdige training waarin alle aspecten van Lean Green Belt ruimschoots aan bod komen. Geen droge materie maar veel praktijkoefeningen en inspirerende voorbeelden. Sander is een fijne trainer... Een veelzijdige training waarin alle aspecten van Lean Green Belt ruimschoots aan bod komen. Geen droge materie maar veel praktijkoefeningen en inspirerende voorbeelden. Sander is een fijne trainer met veel vakkennis, persoonlijke aandacht en een prettige manier van presenteren. Deze training is absoluut een aanrader!

Chantal Bos-van der Kubbe

Sander is een geduldig en vriendelijk persoon met uitstekende didactische vaardigheden. Zijn manier van trainen is uitdagend en inspirerend, met een prima oog op link naar dagelijkse werkzaamheden... Sander is een geduldig en vriendelijk persoon met uitstekende didactische vaardigheden. Zijn manier van trainen is uitdagend en inspirerend, met een prima oog op link naar dagelijkse werkzaamheden en organisatie uitdagingen.

Marvin de Bruin

Ik heb Sander een 10 gescoord in de evaluatie. Top trainer / coach in het overbrengen van de LEAN training. Daarbij erg meedenkend en flexibel. Leuke interactie en opdrachten. Met als afsluiting een... Ik heb Sander een 10 gescoord in de evaluatie. Top trainer / coach in het overbrengen van de LEAN training. Daarbij erg meedenkend en flexibel. Leuke interactie en opdrachten. Met als afsluiting een mooi certificaat. @Toekomstige kandidaten / curisten succes met de training van Sander. Een aanrader!!

Ricardo Duah

De trainingen waren erg inspirerend. De combinatie theorie en praktijk was fijn om in korte tijd veel te leren over lean green belt. De trainingen werden prettig gegeven door Sebastiaan. Door het... De trainingen waren erg inspirerend. De combinatie theorie en praktijk was fijn om in korte tijd veel te leren over lean green belt. De trainingen werden prettig gegeven door Sebastiaan. Door het advies tijdens de coachingsgesprekken hebben we erg veel opgestoken.

Jorn Theunissen

Top training. Goed gestructueerd en ovezichtelijk in verwachtingen.
Mooie afwisseling tussen theorie uitleg, individuele opdrachten, groeps opdrachten en praktijk voorbeelden.
Dit was heel...
Top training. Goed gestructueerd en ovezichtelijk in verwachtingen.
Dit was heel prettig gaf gelijk extra waarde aan de geleerde theorie.
Tussendoor ook veel humor en afleiding spelletjes.

Luuk Wilkeshuis

Scherp, improvisatievermogen, humor, actief, voorbereid, bewegelijk, rechtvaardig, gestructureerd, wielrenner; ik kan nog eindeloos doorgaan. Kwaliteiten die van een trainer een top trainer maken.... Scherp, improvisatievermogen, humor, actief, voorbereid, bewegelijk, rechtvaardig, gestructureerd, wielrenner; ik kan nog eindeloos doorgaan. Kwaliteiten die van een trainer een top trainer maken. Sebastiaan heeft dit allemaal. In dertig woorden.