Edwin Looijenstein

Wij hebben gebruik gemaakt van Woningontruiming CVS bij de (senioren) verhuizing van onze moeder. Aan alles was gedacht. Communicatie was top. Onze moeder zit er netjes en tevreden bij in haar nieuwe aanleun-woning.

Verbeterpunten of tips ?

Vanaf het telefoontje om een afspraak te maken tot aan de verhuiskisten ophalen is werkelijk alles prima gegaan. Wij zagen erg op tegen de verhuizing van onze moeder vanuit haar (volle) rijtjeswoning naar een kleinere aanleun-woning. Alles is ingepakt door de medewerkers van CVS. Alle kasten en lampen gedemonteerd en in de nieuwe woning weer gemonteerd. Ze maken gebruik van super kunststof verhuiskisten waar alle kleine boedel netjes in blijft. Alles wat in de oude woning is blijven staan is naar goede doelen gegaan en de oude woning is door Carry opgeleverd aan de woningbouwvereniging die ook nog een compliment gaven voor de nette oplevering. Het is misschien niet het goedkoopste bedrijf maar we hadden het er graag voor over. Dit is echt verhuizen/ontruimen zonder zorgen ! Top !

Score voor Woningontruiming-Regionaal: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Aangekocht product: