Reviews de Wijnbeurs

de WijnbeursEen heel goede leverancier die prima voorlichting geeft en uitstekende wijnen levert. 6861

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres

Beoordeling

de Wijnbeurs 1 beoordeling
Leemker
Leemker

Beschrijving van de wijn.

Score voor de Wijnbeurs: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:77