de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Wijnbeurs? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6864
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6864 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Beoordeling

de Wijnbeurs 1 beoordeling
F.J. Boele
F.J. Boele

Ben al meer dan 20 jaar een tevreden klant. De service en klantvriendelijkheid v.w.b de aflevering van wijnen is in deze jaren sterk verbeterd. Verder ben ik tevreden over de telefonische klantkontakten, het assortiments- en aanbiedingenbeleid.
Ook de levering van veel wijnen in dozen van 6 stuks i.p.v. 12 is een echte verbetering.

Wijnexpertise en advies
Assortiment in zowel de duurdere(opleg)wijnen als de wijnen voor alledag
Snelle levering van bestellingen

Niet zozeer verbeterpunten. Wel een tip. Is het mogelijk de service voor leden uit te breiden met een wijnspijs advies voor de aangeboden wijnen. Nu wordt dat af en toe gegeven, zij het vrij summier.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat leuk om te horen dat u al jaren een tevreden klant bent en de verbeteringen in onze service waardeert. Bedankt voor uw feedback we nemen dit mee ter verbetering van onze service,

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Score voor de Wijnbeurs: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:70
diversen

Ben al meer dan 20 jaar een tevreden klant. de service en klantvriendelijkheid v.w.b de aflevering van wijnen is in deze jaren sterk verbeterd. verder ben ik tevreden over de telefonische klantkontakten, het assortiments- en aanbiedingenbeleid..
ook de levering van veel wijnen in dozen van 6 stuks i.p.v. 12 is een echte verbetering.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8