Reviews de Wijnbeurs

de WijnbeursIk kreeg recent roept ergenis op.een herinnering voor niet betalen van een factuur, zonder dat ik die factuur heb ontvangen. dat is een grote misser. 6838

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres

Beoordeling

de Wijnbeurs 1 beoordeling
H.Rietveld
H.Rietveld

Ik kreeg recent Roept ergenis op.een herinnering voor niet betalen van een factuur, zonder dat ik die factuur heb ontvangen. Dat is een grote misser.

Reactie de Wijnbeurs:

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een herinnering van de factuur was zonder dat eerder al de factuur had ontvangen. Excuus voor het ongemak. Vanzelfsprekend streven wij ernaar dat dit niet meer voorkomt.

Jim James
Account Manager de Wijnbeurs
jjames@wijnbeurs.nl

Score voor de Wijnbeurs: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee
Geslacht:man
Leeftijd:78