Reviews de Wijnbeurs

de WijnbeursPositief. 6837

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres

de Wijnbeurs 1 beoordeling
Gilles Izeboud
Gilles Izeboud

Positief

Nu groter bestel gemak met veel dozen van zes flessen. de wijn is over het algemeen van goede kwaliteit

De toon van de communicaties, zeker als het "eigen" producten van de Wijnbeurs zijn, begint echt te "brallerig en borst kloppend " te worden waardoor je aan de geloofwaardigheid van de wijnbeschrijvingen gaat twijfelen. En van al die eigen wijnen is , als je het moet geloven de meest recente editie altijd beter dan alle vorige. Dat kan natuurlijk niet.

Score voor de Wijnbeurs: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man
Leeftijd:74