van Leeuwen

Super blij met onze nieuwe tussendeur. Op Voordeeldeuren.nl. hebben wij een deur uitgekozen. Wij zijn naar de showroom gegaan in Wormerveer om te zien wat we wilden kopen. Willen graag weten hoe de... Super blij met onze nieuwe tussendeur. Op Voordeeldeuren.nl. hebben wij een deur uitgekozen. Wij zijn naar de showroom gegaan in Wormerveer om te zien wat we wilden kopen. Willen graag weten hoe de deur er in werkelijkheid uit zag. Daar werden we vriendelijk geholpen en binnen een week zou de deur geleverd worden.
Jim kwam hem afleveren en heeft de tijd genomen om hem samen met ons uit te pakken en na te kijken op beschadigingen. De verpakking heeft hij ook meegenomen. Goede service. Er moest alleen een gat geboord voor de deurkruk en de scharnieren overgezet en hij kon worden opgehangen.#tevredenklanten en zullen zeker Voordeeldeuren aanbevelen aan anderen

Vriendelijk. Behulpzaam en het gemak van een fysieke winkel om te zien en voelen wat je precies wilt kopen.

R. Sprang

Kort en bondig met juiste uitleg.

Eigenlijk totaal geen klachten. Snelle levering en goede service.

Brenda Broekhuijsen

Fijne service en heel vriendelijke medewerkers

sales en aftersales

L.D.

Super bedrijf en super vriendelijke levering door JIM

Snelle gemakkelijke website en snelle levering en super vriendelijke bezorger!

A Horenberg

Snel geholpen en goed geleverd

Ze hadden precies wat ik zocht

R. Wils

FANTASTISCH BEDRIJF!!!
2 deuren besteld en met heel veel zorg geleverd.
Alles klopte volgens de bestelling.
een AANRADER voor iedereen !!!

Fantastische service van begin tot het eind.
Geweldige klanten service

Jared

Ruim assortiment, soepel bestel proces, snelle levering al met al een fijne ervaring

Samantha

Een aantal sites vergeleken maar Voordeeldeuren.nl kwam echt als voordeeligst uit. Fijn dat er allerlei opties toe te voegen zijn zoals extra isolatie, sloten en soort glas. Levertijd vonden wij ook... Een aantal sites vergeleken maar Voordeeldeuren.nl kwam echt als voordeeligst uit. Fijn dat er allerlei opties toe te voegen zijn zoals extra isolatie, sloten en soort glas. Levertijd vonden wij ook nog meevallen. Na een paar dagen werden wij gebeld dat de deur al binnen was en hij zelfs NOG eerder zou komen! Indicatie van tijdstip ontvangen per mail dus je hoeft ook niet de hele dag thuis te wachten, ideaal. Vriendelijke bezorger die voorzichtig met zorg de spullen aflevert. Was onze eerste ervaring met het bedrijf maar kan het zeker aanraden. Binnenkort ook maar onze nieuwe voordeur bestellen.

Duidelijk, snel en keurige service.

Tuin

Heel blij met de klantenservice!
3 deuren besteld, 2 een kleine beschadiging.
Na bellen en overleggen werden er gelijk 2 nieuwe besteld en netjes thuis gebracht en omgeruild. Top!!

Zeer vriendelijk