Veneta

Kwaliteit

Hetty D'Andrea

Onderweg in de auto waren we op zoek naar een bedrijf in Zwolle om gordijnen op maat te laten maken. Ik kwam op de website van Veneta terecht en die sprak me gelijk aan. We zagen dat ze een showroom hadden in Zwolle en gingen er spontaan langs. We werden hartelijk ontvangen met een kop koffie en legden uit waar we naar op zoek waren. Eigenlijk waren we super snel klaar, we wisten ongeveer wat we wilden en we werden vriendelijk geadviseerd en goed aangevoeld. Bij Veneta wordt vooral veel via internet besteld, maar wij vonden het fijn om de stoffen even 'live' te bekijken.
De gordijnen en jaloezieën werden thuis ingemeten en er werd gelijk een afspraak in de agenda gepland om ze te monteren.
Ondanks ons scheve oude huis waren ze perfect ingemeten, want alles paste precies!
Super blij zijn wij dat wij voor dit bedrijf hebben gekozen en wat werken er leuke mensen!!!! De fotograaf kwam nog mooie foto's maken van het eindresultaat en die had ik dezelfde week al in mijn mailbox. TOP!

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, met ons gratis advies kunt u de kleuren zien en het materiaal voelen. Omdat wij alle producten op maat maken bieden wij ook producten voor oude 'scheve' huizen. Wij komen graag foto's maken van het eindresultaat zodat wij dit kunnen delen met onze klanten Wij wensen u nog veel plezier met uw raamdecoratie!
Met vriendelijke groet, Veneta.com

Score voor Veneta: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: