Veneta

Kwaliteit

Gizella & Cosmin

Super dat ze bij je thuis komen meten en adviseren en dat alles gratis en vrijblijvend!

Na lang rondkijken deze site van Veneta gevonden. Nadat Christian de Boer was langs geweest om de boel in te meten en adviseren, o.a. ook om de juiste kleur uit te kiezen, waren onze plisségordijnen binnen de 2 weken geleverd. Wij hebben alle ramen voorzien van plisségordijnen van Veneta. Voor beneden lichtdoorlatend en voor de slaapkamers verduisterend. Het ziet er geweldig mooi uit en we zijn erg tevreden met de uitgekozen kleur die uitstekend past bij onze interieur. Bij deze nogmaals dank, aan Christian! Levering gaat snel en wat ook fijn is dat Veneta informeert je per e-mail over de orderstatus. Installatie is verder heel eenvoudig. Wij zijn er blij mee!

Een aanrader wat betreft klantvriendelijkheid, advies, prijs, levering en kwaliteit!

Reactie Veneta:

Bedankt voor uw reactie, wij zullen de complimenten doorgeven aan onze adviseur Christian! Door te kiezen voor ons gratis advies aan huis, kunt u op uw gemak thuis onze producten, kleuren en materialen bekijken. Wij adviseren u bij uw keuze en meten daarnaast direct alles voor u in. Door de snelle levertijd van 7-10 werkdagen kunt u snel genieten van uw nieuw raamdecoratie. Wij wensen u nog veel plezier met uw plissé gordijnen!
Met vriendelijke groet, Veneta Raamdecoratie

Score voor Veneta: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: