Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Ben Sassen

Het was een schitterende reis, mooie ervaring. Het bedrijf heeft alles goed voor ons geregeld: route, gps, tracks for Africa, vouchers/permits voor de campsite/parken.

Ze spreken uit eigen ervaring, zodat ze waardevolle tips kunnen geven zoals de inkoop van boodschappen, mokorotocht, rivercruise op de Chobe. Juiste dosering primitief kamperen afgewisseld met 3x mooie lodge/B&B.

1. Op weg naar Mapungubwe Zuid Afrika aangeven dat je eerst naar de maingate moet om in te checken en daarna pas naar de campsite gaan. Wij stonden al bij de campsite en moesten 45 km terugrijden.
2. Ook adviseren om voor een aantal dagen eten te kopen: in Mapungubwe is wel restaurant, maar in Marakele (volgende stop)was helemaal niets. 3. Wij deden Chobe sunset rivercruise, Dat kon eigenlijk met je permit die we al gekocht hadden, maar wij hebben nieuwe fee gekocht omdat we dat niet wisten.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Ben,
Dank voor je mooie review. Het is onmogelijk om volledig compleet te zijn in alle informatie. het Google Earth schema in je Dropbox gaf duidelijk aan dat je eerst naar de receptie van Mapungubwe moest. Jullie hebben waarschijnlijk op 26 April in de ochtend de Chobe Riverfront met de eigen 4x4 bezocht en daarna in de middag de Sunset cruise gedaan? Dan is de permit van de ochtend idd ook geldig in de middag. Ik wist niet dat jullie op die bewuste dag dat plan hadden...

Score voor Selfdrive4x4.com: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: Selfdrive Botswana