Rotra

Maureen B

Helaas een zeer slechte ervaring met Rotra.
Nog nooit zo klant onvriendelijk behandeld geweest, medewerkers doen net of ze het niet snappen, leggen de schuld bij de klant neer.
facturatie zijn dubbel zo hoog in vergelijking met offerte.

Er werd geprobeerd extra transport kosten bij het factuur toe te voegen á 220,- terwijl deze al betaald waren.
Door de uiterste trage reactie snelheid van de rotra medewerkers werd ik met de extra loods/opslag kosten van 140,- euro opgescheept.
Als klap op de vuurpijl heb ik nog customs duties betaald á 75,- euro.

Ik ga mijn uiterste best doen om nooit meer zaken te hoeven doen met Rotra.

Welke dienst heeft u afgenomen?

Zeevracht

Reactie Rotra:

Beste Maureen, we betreuren dat u de afhandeling van deze zending die we voor u hebben mogen verzorgen als minder positief heeft ervaren.
Zoals ook al even per mail met u afgestemd hebben we eea volledigheidshalve nogmaals nader bekeken met onze afdeling operatie en zien we dat er proactief communicatie is geweest met u over een afwijkend moment van afleveren van de zending. Daarbij zijn er geen extra kosten belast (vwb trucking) en waren de overige kosten prepaid.
Niettemin vinden we het uiteraard vervelend dat uw ervaring minder is geweest en staan we altijd klaar voor eventuele toekomstige zendingen waarbij u onze dienstverlening wellicht anders ervaart zoals wij ook te allen tijde nastreven, mocht u dat in de toekomst toch overwegen.

Score voor Rotra: 0.5/5
Aangekocht product: