Rotra

Irene

Service is heel slecht! Reageert heel bot en is zeker niet behulpzaam.
Reageert ook niet op mail en wanneer ze wakker worden geven ze de klant de schuld.
Hebben teveel in rekening gebracht, houden je niet goed op de hoogte. Geven uit het niets een credit nota daarna weer van hetzelfde bedrag een nota zonder enige reactie wanneer daar naar gevraagd word.
Als ze het goed gedaan hadden, zouden ze een klant extra hebben gehad. Helaas nu zeker niet!

Welke dienst heeft u afgenomen?

Wegtransport, Zeevracht, Warehousing

Reactie Rotra:

Beste Irene,
Bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Helaas heeft u een minder positieve ervaring met onze dienstverlening en dat betreuren we. De communicatie is vanuit onze kant niet optimaal geweest, onze excuses daarvoor. Dit vinden we dan ook niet passen bij onze dienstverlening en onze organisatie. Inmiddels is er al weer even contact geweest en worden we in de verdere afwikkeling van betreffende zending, en in de nabije toekomst bij nieuwe zendingen, in de gelegenheid gesteld ons opnieuw te bewijzen en te voorzien in ons gebruikelijke serviceniveau. Dank daarvoor. We vertrouwen op een prettige, duurzame, voortzetting van onze logistieke samenwerking.
Koninklijke Rotra

Score voor Rotra: 0.5/5