Lumz.nl

Sabine Havelaerts

Martijn Beerling

Prima service

Paul Vrolijk

Uitstekend, keurig geregeld !

Prachtige kwaliteit.

Geen zelfbouw instructies meegeleverd,heb ik online opgezocht.

Hi Paul,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Davey van der Meulen

Zeer goed

Hi Davey,

Harold Haverkamp

Overwegend positief, alleen jammer en lastig dat niet alle gaten voorgeboord zijn op de juiste plek in het bureaublad

Snelheid van leveren, mooie producten

Gaten voorboren in bureaublad, zodat je niet zelf moet passen en meten om de poten op de juiste plek te krijgen.

Hi Harold,
Hi Harold,
Dank voor het plaatsen van een review!
Het klopt inderdaad dat de voorgeboorde gaten niet overeenkomen met het onderstel. Het bureaublad kunt u monteren met de meegeleverde houtschroeven aan het onderstel.
We hopen dat het monteren is gelukt en je gebruikt kunt maken van je nieuwe werkplek 😊

Wendy Van den houdt

Bestelling snel en netjes ontvangen.

Goed verpakt, voelt degelijk aan.

Hi Wendy,
Wat een leuk bericht om te lezen. Fijn dat je tevreden bent met je aankoop. En dat de bezorging netjes is verlopen.

Eva

Top!

Hi Eva,
Bedankt voor het plaatsen van een review!

Patricia van Hal

Uitstekend. Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen, vriendelijke en tijdige bezorging tot op de plek waar de bank komt te staan. Eenvoudig monteerbaar en komt overeen met het product... Uitstekend. Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen, vriendelijke en tijdige bezorging tot op de plek waar de bank komt te staan. Eenvoudig monteerbaar en komt overeen met het product zoals getoond op de website

Hi Patricia,
Heel erg bedankt voor je beoordeling.
Wij hopen je snel weer als klant te mogen begroeten.

L

Op 15-2-2024 kapstok besteld. Tot op heden, 12-04-2024 nog steeds niks ontvangen!!! Lijkt nergens op..en zelf maar mailen waar het blijft...ja volgende week, oh nee week erna...oh nee nog niet.

Afspraak nakomen, bete communiceren.

Hi Lia,
Bedankt voor je review!
Hi Lia,
Bedankt voor je review!
Ik heb naar de order gekeken en zie dat de kapstok een vertraging had opgelopen. Mijn excuses voor het feit dat de kapstok nog niet in je bezit is. Als ik de bijbehorende verzendinformatie bekijken, dan zie ik gelukkig beweging. De zending bevindt zich momenteel in het sorteerproces en zal na verwachting morgen maar uiterlijk maandag bij je afgeleverd worden. Ondanks het ongemak wil ik je hierbij alvast veel plezier wensen met de aankoop!

Rob Sollars

Products arrived as described, delivery was poor.

It would have improved my experience if I could have got help with getting the delivery up the stairs to my apartment.

Hi Rob,
Thanks for sharing your experience, we appreciate it.
Regarding delivery by stairs, this is indeed not done by our regular courier service.
For this we could have used another...
Hi Rob,
Thanks for sharing your experience, we appreciate it.
For this we could have used another party, which could have made the delivery by means of stairs for a fee. Perhaps a tip for next time 😉