Lendahand

Lendahand Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lendahand? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company374
Uitstekend
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lendahand met 9.2/10. Gebaseerd op 374 ervaringen.
Correcte afhandeling

Beoordeling

Lendahand 1 beoordeling
Jo Menssink
Jo Menssink

Een aangenaam bedrijf , waarvan ik zie hoop en denk , dat ze een eerlijke boterham verdienen , met mooie projecten, waardoor wij eigenlijk heel veel rente ontvangen vergeleken met de per definitie afzetrotbanken. Ik beschouw mij dan ook als luxer investeerder voor de o zo belangrije medestand, waar ook ter wereld.
En laat nou Lendahand precies passen in goed rendement in hoopvolle kleine bedrijven , die ook weer mensen in dienst kunnen nemen. Steengoed. En mensen voorzichtig met de bedrijven die 6 of meer procent geven , met de opslag van de uitleenverdieners betalen ze vaak 8 ot 12 procent in totaal dat is riskant en gaat over groot geld. Voorzichtig. Laten wij doorgaan met onze mooie kleine middenstanders all over de wereld. En dwaas nog niet in Nederland, de middenstand kwijnt hier ook. Dus wie weet Lendahand kijk ook hier om je heen. Joke Menssink tevreden crowdfunder van Lendahand

Score voor Lendahand: 5/5
Zou u Lendahand aanbevelen?Ja
Geslacht:vrouw

Een aangenaam bedrijf , waarvan ik zie hoop en denk , dat ze een eerlijke boterham verdienen , met mooie projecten, waardoor wij eigenlijk heel veel rente ontvangen vergeleken met de per definitie afzetrotbanken. ik beschouw mij dan ook als luxer investeerder voor de o zo belangrije medestand, waar ook ter wereld..
en laat nou lendahand precies passen in goed rendement in hoopvolle kleine bedrijven , die ook weer mensen in dienst kunnen nemen. steengoed. en mensen voorzichtig met de bedrijven die 6 of meer procent geven , met de opslag van de uitleenverdieners betalen ze vaak 8 ot 12 procent in totaal dat is riskant en gaat over groot geld. voorzichtig. laten wij doorgaan met onze mooie kleine middenstanders all over de wereld. en dwaas nog niet in nederland, de middenstand kwijnt hier ook. dus wie weet lendahand kijk ook hier om je heen. joke menssink tevreden crowdfunder van lendahand.

Bedrijfsinformatie

De sociaalste crowdfunder van Nederland. Via Lendahand is het mogelijk om MKB kredieten te verstrekken aan ondernemers in opkomende economieën. Op die manier ontvangt u 3-4% rente én ondersteunt u banencreatie. Dat is sociaal en financieel rendement.
Adres
Conradstraat 38