Goedkope Data Recovery

Goedkope Data Recovery Ook benieuwd naar feedback over de webshop Goedkope Data Recovery? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company73
Uitstekend
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Goedkope Data Recovery met 9.3/10. Gebaseerd op 73 ervaringen.
Informatie over verloop order
Datarecovery resultaat
N.v.t.

Beoordeling

Goedkope Data Recovery 1 beoordeling
Arwin uit Tilburg.
Arwin uit Tilburg.

Eigenlijk nooit bij stilgestaan om een back-up te maken van de hard disk van mijn laptop. Toen de HD crashte had ik een probleem ! Op internet gezocht naar de redder in nood en kwam, mede door goede recensies, uit bij " Goedkope Data Recovery". De leesschijven bleken beschadigd en de leeskoppen werkten niet meer optimaal. Ondanks dat heeft Goedkope Data Recovery bijna 100 % van de data veilig kunnen stellen en op een externe hard disk gezet. Natuurlijk zeer blij met dit resultaat. Dank je wel GDR !

Benevens het uitstekende eindresultaat ook zeer goede communicatie !

Score voor Goedkope Data Recovery: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja
Geslacht:man

Eigenlijk nooit bij stilgestaan om een back-up te maken van de hard disk van mijn laptop. toen de hd crashte had ik een probleem ! op internet gezocht naar de redder in nood en kwam, mede door goede recensies, uit bij " goedkope data recovery". de leesschijven bleken beschadigd en de leeskoppen werkten niet meer optimaal. ondanks dat heeft goedkope data recovery bijna 100 % van de data veilig kunnen stellen en op een externe hard disk gezet. natuurlijk zeer blij met dit resultaat. dank je wel gdr !.

2010 – 2017 © The Feedback Company