1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure

Ab van den Burg

Ik ben door een bevriende systeembeheerder geattendeerd op het bedrijf.
Mijn ervaringen waren uitstekend.

Misschien heb ik ergens niet goed opgelet, maar ik was verbaasd dat ik mijn gegevens op een externe harde schijf kreeg aangeleverd en zelf nog een interne schijf moest aanschaffen.
Zou de 'oude' schijf niet gewoon kunnen worden vervangen door een nieuwe waar de data op zijn gezet?
Zo niet, kan de informatievoorziening daarover kunnen worden verduidelijkt voor betrekkelijke leken zoals ik?

Reactie Data Recovery Nederland:

Het doet ons goed dat u uw ervaringen met onze service wilt delen. Wij zijn hier erg blij mee! uw reactie helpt ons te berijpen waar onze zwakke punten liggen binnen het gehele traject.
Naar aanleiding van uw reactie begrijpen wij dat wij niet goed genoeg communiceren over de aanlevering van de data. Hier gaan wij serieus mee aan de slag.
Het is zo dat wij nooit in staat zijn om harde schijven te repareren. Deze worden door ons gemanipuleerd en de inhoud wordt gekopieerd naar een nieuwe schijf. Hiermee hebben we nog geen werkende besturingssysteem hersteld maar echt enkel de data.
Wij zullen dit duidelijker moeten vermelden in de offerte. Nogmaals dank voor uw reactie!

Score voor Data Recovery Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja