1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Het was heel duidelijk wat ik kon verwachten en ik kreeg alle gegevens die op mijn gecrashte schijf stonden terug, top!
Ze belden snel nadat ik offertes e.d. had gekregen of ik daar nog vragen over had en dus gaven ze persoonlijke aandacht. De persoon die mij belde mag wel vriendelijker zijn en meer luisteren naar de klant want wanneer ik een wat lastigere vraag had, kreeg ik het gevoel dat ze daar niet echt op zaten te wachten om deze te beantwoorden. Alle simpele vragen waren wel snel beantwoord.

Snel telefonisch contact

Sta open voor klanten die een regeling willen treffen op een bepaalde manier of denk mee met deze klanten.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste anonieme klant,
Fijn om te horen dat alles voor u duidelijk was en dat u weer kunt genieten van uw kostbare herstelde data. Bedankt voor de feedback. Dit waarderen wij enorm en ook dat u hier tijd in heeft gestoken om uw ervaring te delen.
Uw verbeterpunten en tips zullen we zeker meenemen.Het is de bedoeling dat u zich gehoord voelt en dat we ons uiterste best doen om met u mee te denken en open te staan voor uw wensen. Natuurlijk proberen wij zoveel mogelijk aan alle verzoeken en regelingen tegemoet te komen, echter in sommige gevallen is dat, hoe graag wij dit ook zouden willen, onmogelijk.
Hans

Score voor Data Recovery Nederland: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja