1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Mitch

Externe harxe schijf met waterschade opgestuurd naar DRN. Ruim 1tb data volledig hersteld.

Hele fijne klantenservice. Je krijgt waar voor je geld. Deze partij heeft duidelijk veel kennis op dit gebied.

Misschien een idee om de filelist beknopter of duidelijker ta maken. Een overzicht van 1tb data uitgewerkt op een .txt bestand was een beetje onoverzichtelijk en daardoor lastig te controleren. Telefonisch uitstekend geholpen door David daar niet van maar wil het toch als een verbeterpunt aangeven. Verder geen punten!

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Mitch,
Wow. Wat een positieve review! En dan nog wel een score van 10 uit 10! Heel fijn! Bedankt hiervoor! Wij zijn enorm blij dat je onze klantenservice zo positief hebt ervaren..
Bij elk contact staan de behoefte van de klant voorop. We willen dat klanten tevreden zijn over onze diensten.
Wij zouden ook graag de filelist makkelijker maken maar het kan helaas niet beknopter. Wij willen namelijk graag alle beschikbare informatie aan de klant verstrekken waar hij recht op heeft in een bestandsformaat die op alle systemen te openen zijn.
Veel succes met je data.
Marina

Score voor Data Recovery Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja