1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Goede service, uistekend resultaat, wel erg duur

Goede service, uistekend resultaat. Relatief snelle oplevering.

Kosten zijn wel echt erg hoog. Heeft daardoor lang geduurd voordat ik de beslissing nam. Kan me voorstellen dat andere mensen dan afhaken. Een idee: als de recovery meevalt in hoe gecompliceerd/ hoeveel werk het is, dat de kosten dat minder zijn. Ik vermoed dat dit bij mij het geval was, gezien de zeer hoge recovery rate. Daardoor lijkt het nu alsof ik veel heb betaald voor een relatief eenvoudige klus, en dat is wel een beetje vervelend gevoel.

Reactie Data Recovery Nederland:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service, de snelle oplevering en het resultaat.
Het is inderdaad erg jammer dat de kosten zo hoog zijn. Echter, elke data recovery is maatwerk. Uw recovery-prijs was afhankelijk van de aard en mate van de beschadiging van uw schijf en gebaseerd op de aanschaf van onderdelen, de manuren en inzet van de cleanroom welke nodig was om uw data te achterhalen.
Wij streven er naar een betaalbaar kwaliteitsproduct naar ieders tevredenheid te leveren en zijn op dit moment druk bezig te bekijken hoe wij deze kosten kunnen reduceren.
Marina

Score voor Data Recovery Nederland: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja