1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure

Dirk

Geen communicatie, geen resultaat.

Ik heb online aangemeld voor een spoedherstel waarbij je binnen 24 uur van ze zou horen. Na 3 dagen maar eens gebeld, er zou een koerier komen. Na anderhalve week maar weer gebeld of ze de data al terug konden halen, want ook hiervan hoorde ik niks. Na 3 weken is de nieuwe schijf retour gekomen (met volledig onbruikbare data, ook al had ik hier telefonisch juist een bevestiging van gekregen dat wel alles teruggehaald kon worden), alleen de oorspronkelijke schijf lag daar nog. Die hebben ze nog weer later teruggestuurd.

Reactie Data Recovery Nederland:

Wat fijn dat u uw ervaringen met onze service met ons wilt delen. Wij zijn hier erg blij mee. Feed back company is juist voor dit soort terugkoppelingen bedoeld.
Klachten van klanten worden vaak genegeerd. Wij zijn juist blij met uw aanmerkingen. Wij willen u graag uitleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Vanwege een menselijk fout is over uw aanmelding van donderdag 14-1-2016 voor een express diagnose heen gelezen. Hoewel dit een éénmalig incident is, zijn hiervoor daarna direct de interne procedures aangescherpt.
Wij hebben deze recovery nog even bestudeerd en hierbij zijn de volgende feiten geconstateerd:
Op maandag 18-1-2016 heeft onze koerier bij u het pakketje opgehaald.
Op dinsdag 19-1-2016 10.10 uur stuurden wij u de ontvangstbevestiging van uw harde schijf.
Op dinsdag 20-1-2016 10.09 uur zonden wij u het diagnoserapport.
Op dinsdag 20-1-2016 ontvingen wij uw opdracht voor een express recovery met de termijn van 1 tot 4 werkdagen. Naar aanleiding van uw verzoek hebben wij het e-mailadres van uw collega toegevoegd zodat deze ook eventueel de honneurs kon waarnemen.
Op maandag 30-1-2016 (de 4e dag), ontving u de uitslag van de recovery.
Op vrijdag 29-1-2016 is uw herstelde data op een nieuwe dataschijf naar uw adres verzonden.
Op 8-2-2016 (na 5 ½ weken) vroeg u naar uw originele harde schijf.
In de offerte zoals naar u verzonden staat het volgende vermeldt bij de algemene voorwaarden; “8.2. De door opdrachtgever aan Data Recovery Nederland voor de uitvoering van de overeenkomst verstrekte gegevensdragers zullen niet door Data Recovery Nederland aan opdrachtgever worden geretourneerd, tenzij anders schriftelijk overeengekomen. Ondanks deze tekst en ondanks dat wij hierover geen eerder verzoek van u hadden ontvangen, hebben wij uw originele schijf toch kosteloos en verzekerd retour naar uw adres verzonden.
Wij vinden het erg vervelend dat de herstelde data onbruikbaar is gebleken. Het is erg jammer dat wij dit nu pas, na ruim 4 maanden, vernemen. Zulke zaken worden door ons altijd zeer serieus genomen. Indien u ons hierover eerder had bericht, hadden wij al het mogelijke gedaan om alsnog de verlangde data boven water te krijgen of tot een bevredigende oplossing te komen. Wij hadden u hierbij graag geholpen.
Nogmaals, wij zijn erg blij met uw kritiek. Dit maakt ons duidelijk dat er verbeterpunten zijn voor de communicatie naar onze klanten toe bij het aanreiken van de filelist. Hier zal intern een vergadering over worden ingepland. Uw kritiek wordt door ons zeer serieus genomen.

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee