Capwell

Capwell Ook benieuwd naar feedback over de webshop Capwell? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company30
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Capwell met 8.7/10. Gebaseerd op 30 ervaringen.
Communicatie

Beoordeling

Capwell 1 beoordeling
Ict profs
Ict profs

Ze anticiperen op onze ict vraagstukken. Zo is Capwell steeds de vraag een stap voor. Ze leveren daardoor keer op keer de juiste specialist, die een dusdanige meerwaarde voor onze organisatie meebrengt, dat ook de eigen medewerkers daarop meeliften, en het interne niveau aanzienlijk verbeterd.

Beschrijf hier uw ervaring

Als strategisch partner zeer aan te raden voor ICT gedreven organisaties

Score voor Capwell: 5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa
Geslacht:man

Ze anticiperen op onze ict vraagstukken. zo is capwell steeds de vraag een stap voor. ze leveren daardoor keer op keer de juiste specialist, die een dusdanige meerwaarde voor onze organisatie meebrengt, dat ook de eigen medewerkers daarop meeliften, en het interne niveau aanzienlijk verbeterd.

Bedrijfsinformatie

Onze specialiteit is maatwerk bieden met tijdelijk & vast ICT personeel, verspreid door heel Nederland. Hierbij zoeken we naar de allerbeste match binnen onze portefeuille met meer dan 4000 freelance ICT specialisten. Capwell: voor tijdelijke bemiddeling / detachering als voor werving & selectie.
Adres
Westfrankelandsedijk 1