Angelique

Ik heb op woensdag 19 april vroeg in de ochtend een bestelling geplaatst. Ik had aangegeven bij betaling, verzenden dat ik het wilde laten afleveren op een Kiala punt in onze woonplaats. De website gaf aan dat het 1 dag langer zal duren dat als je afleveren bij een Kiala punt aangaf. Als ik het gewoon thuis had laten bezorgen dan was het donderdag binnen geweest omdat ik ruim voor 15:00 uur die dag had besteld. Maar helaas door mijn werk kon ik niet anders. Ik heb pas zaterdag 22 april mijn pakketje kunnen afhalen op het Kiala punt! Dat is eigenlijk 1 dag later dan beloofd! Ik vind dit niet netjes en is ook niet echt meer van deze tijd. Erg jammer en een beetje teleurgesteld!

Doe wat aan het verbeteren van bezorgen op een Kiala punt! Het was 1 dag later en heb woensdag om 9:00 uur al besteld. En pas zaterdag kunnen afhalen. Echt een min punt en heel jammer!

Reactie Bellatio.nl:

Beste A van Zoeren,
Bedankt voor uw reactie na aanleiding van uw bestelling.
Vervelend om te moeten lezen dat u uw bestelling een dag later heeft ontvangen dan gewenst. We zullen in een persoonlijke e-mail benaderen voor een passende oplossing.
We zijn constant bezig om onze dienstverlening te verbeteren zullen daarom uw reactie gebruiken voor in de toekomst.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.
Team klantenservice
Shoppartners.

Score voor Bellatio.nl: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Storm asbakken