Luchtenburg

prima

Reactie Amicitia Reizen:

Goedemiddag meneer Luchtenburg,
Goedemiddag meneer Luchtenburg,
Hartelijk dank voor uw positieve review, en fijn dat u ons bij anderen zou aanbevelen. Waarschijnlijk heeft u per abuis bij uw eindoordeel score 1/10 ingevuld. Zou u zo vriendelijk willen zijn dit aan te passen? Alvast hartelijk dank en een prettige dag gewenst!

G.Achterberg

Als zeer goed

Anneke de Ruiter-van der Linden

De 3 daagse Adventreis in november 2023

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Het was een mooie ervaring, genoten met mijn Surinaamse vriendin.

L. van der Laan

5 daagse adventreis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Prima verzorgd, het ontbijt, lunch, diner waren erg goed maar konden wat ons betreft wel wat minder luxe. Wij vonden de overdenkingen wel wat te veel en mag ook wel wat minder, bv ochtend openen met... Prima verzorgd, het ontbijt, lunch, diner waren erg goed maar konden wat ons betreft wel wat minder luxe. Wij vonden de overdenkingen wel wat te veel en mag ook wel wat minder, bv ochtend openen met gebed en de avond sluiten met dankzegging. Ook mag de organisatie wat meer aandacht geven aan de mogelijke excursies die de gasten in de steden zouden kunnen bezoeken.

Mandemaker van der Meulen

Advents reis 2023

Mooi

A.J.T. Zoetemeijer- Manintveld.

5-Daagse Adventsreis / cruise.

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

Indrukwekkend én een Beleving. Zingen in Adventssfeer, over een Toekomst vol van Hoop! De Adventscruise was in de deskundige én vriendelijke handen van: C van Pelt en J de Haan. Steeds zichtbaar en... Indrukwekkend én een Beleving. Zingen in Adventssfeer, over een Toekomst vol van Hoop! De Adventscruise was in de deskundige én vriendelijke handen van: C van Pelt en J de Haan. Steeds zichtbaar en hoorbaar aanwezig om het Programma van de dag, toe te lichten. Vragen te beantwoordden en z'n. hulp te bieden. Ds. Panc Vermaat sprak vóór en ná de maaltijden het Gebed uit. En hield een Meditatie, in de 4 grote Kerken: Basilika en Kirche in Keulen, Koblenz en Emmerich. Tijdens deze cruise werden wij als gasten op een hoog culinair niveau verwend, door een perfect opgeleide crew! Door Ds. Vermaat zijn bewogen en invoelende gebeden en zijn meditatie, uit Gods Woord, werd deze reis op een Hoger niveau getild. Weer aan wal, gingen wij als rijk Gezegende mensen naar huis......met een gevoel van heimwee......Ik hoop en bid, dat ik DV 2024 de mogelijkheid krijg, om deze reis weer mee te mogen maken. Ik bid óók voor alle mensen die deze Adventsreis mogelijk maken, ook de musici: Noortje van Middelkoop, Rineke de Wit, Henk-Jan Drost, Arjan Breukhoven en dirigent Jan Quintus Zwart.
Lieve mensen van Amicitia, ga a.u.b. met het organiseren van al jullie reizen door! Reizen met Amicitia heeft Meerwaarde!

?

Mijn vrouw en ik !

Genoeg !

Bea Hoeve

Adventsreis

Hoe heeft u uw vakantie met Amicitia Reizen ervaren?

heel goed, gezellig en verzorgd

Schuiteman

Advent reis