Gerlinde Averesch

Afgelopen zomer ben ik naar Vietnam geweest. Mijn vakantie heb ik als zeer positief ervaren. Een afwisselende combinatie van zee & strand, cultuur en natuur. Doordat het een rondreis was, heb ik ontzettend veel gezien van het land en genoten van de bijzondere Aziatische cultuur & sfeer. Ook een heel sterk punt van deze vakantie was dat onze reisleidster heel veel ervaring had en (praktische) problemen niet uit de weg ging. Ze had alles ontzettend goed op orde! Mijn complimenten! Mijn advies ...volgend jaar weer zulke bijzondere reizen in de gids!:-)

Hoe heb je je vakantie met AmiGO Reizen ervaren?

Ik vind het ontzettend sterk dat Amigo aan de ene kant continuïteit biedt maar ook zorgt voor nieuwe, verrassende bestemmingen in de gids. Ik ben benieuwd naar de gids voor volgend jaar! Mijn voorkeur ... Amerika, the Best of the West! Ook vind ik het ontzettend belangrijk dat Amigo organisatorische problemen, die aangegeven worden door de groep, aanpakt en oplost. En eventueel gebruikt om een volgende reis naar dezelfde reisbestemming te verbeteren.

Score voor AmiGO Reizen: 5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: