VAB

De Vreese Bruno

Pech gehad met onze Kia in Lyon.
Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping.
VAB wou ons eerst niet helpen in het buitenland. Tefefoon toegesmeten van de medewerker. Pech gehad met onze Kia in Lyon.
Via Kia assistente is VAB tussengekomen als pechverhelping.
Na veel heen en weer gebeld te hebben door onze eigen Kia garage Meise met VAB is er een takelwagen gekomen .We zijn 5 uur verder.
Gans de repatriëring naar België was een ramp .
- te kleine taxi(bagage moeten achterlaten) dat ons gedropt heeft aan het verkeerde autoverhuurbedrijf in Lyon .
Daar zijn wij zelf te voet moeten gaan op zoek naar het juiste autoverhuurbedrijf .
-Eens in België terug moeten vernemen dat onze wagen pas 3 weken later zal opgehaald worden door VAB.
-vervangwagen na 3 dagen moeten binnenbrengen op de luchthaven van Zaventem .
Daar weer misverstand met de taxi .
En nu is het wachten tot we telefoon krijgen wanneer onze auto terug in België zal zijn .

Beste,
Kunt u contact opnemen met ons via contact@vab.be om uw dossier in detail te kunnen bekijken? Wat betreft de huurwagen,uw KIA Assistance biedt u uitsluitend een vervangwagen (formaat en categorie conform contract) voor de terugkeer naar België. Er is geen vevangend voertuig voorzien in uw contract nadat u in België bent terug gekeerd.
Als u ons contacteert, kunnen wij verder in detail kijken waar VAB meer had kunnen betekenen. Helaas is een Kia Assistance en VAB gebonden aan stricte procedures en ook budgetten.
Met vriendelijke groeten,
Team VAB

Hannah

Nick was een geweldige rij-instructeur met duidelijk veel ervaring. De lessen werden helder en met geduld gegeven. Hij staat 100% achter jou zodat je met een zeker gevoel het examen kan aanvatten.... Nick was een geweldige rij-instructeur met duidelijk veel ervaring. De lessen werden helder en met geduld gegeven. Hij staat 100% achter jou zodat je met een zeker gevoel het examen kan aanvatten. Zeer aan te bevelen!

Schedin

Slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De... Slecht! 3x stuur ik een mail dat ik mijn contract wil opzeggen, 3x krijg ik als reactie dat alles in orde is en verder niets meer moet doen en mijn contract wordt stop gezet op eindvervaldatum. De laatste mail van de VAB was op 27/12/2024 en mijn contract stopt op 15/4/2024. Dus ruim op tijd gemeld en nu sturen ze een mail van "NOREPLY2" met een domiciliëring opdracht dat ze geld van mijn rekening gaan afhalen voor mijn contract terwijl ik het laatste jaar al 3x heb gemeld dat ik mijn contract niet meer wenst te verlengen en 3x laten ze weten dat het in orde is en mijn contract stopt. wat is de bedoeling van de VAB? Toch geld van mijn rekening halen? een mail krijgen van "NOREPLY2" is dit geen phishing mail?

Beste heer Schedin,
Beste heer Schedin,
Onze excuses, door de over gang naar een nieuw systeem, hebben wij te maken gehad met enkele kinderziektes. Door een technisch probleem, werd voor bepaalde klanten ook de welkomstkorting meermaals toegekend in plaats van eenmalig.
In Augustus 2023 werd uw domiciliëring stopgezet zoals u beloofd was. Ook het contract is stopgezet op einddatum 15/04/2024 zoals u werd bevestigd.
Bij het overzetten van de data naar het nieuwe computersysteem, is voor onbekende reden uw contract echter terug geactiveerd waardoor u opnieuw e-mails ontvangt van ons.
Ik nam zonet contact op met de klantendienst om te kijken of de nodige stappen zijn ondernomen om het contract definitief stop te zetten. Mijn collega's onderzoeken ook of u recht heeft op een terugbetaling en zullen u hiervoor via e-mail contacteren.
WIj bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en bedanken u voor uw begrip.
Indien u in de toekomst wilt terugkeren naar VAB, staat onze deur steeds open voor u!

Esther

Super goed verlopen.

Martine Van Aerschot

Hallo ,wij hebben een reis

Hallo ,wij hebben een reis

en annulatieverzekering bij jullie.In het contract staat dat we een vervangwagen krijgen in Europa. Nu krijgen we een bijkomend factuur om nog bij te betalen voor een vervangwagen in de Benelux.waarom ? Benelux ligt toch in Europa . Waarom dan nog eens hiervoor bij betalen ? Zo wordt het contract wel duurder en duurder.
We hadden ook een paar weken geleden een kapotte valies.alles netjes binnen gestuurd ,foto’s,factuur van de koffer enz. We kregen amper 7 euro uit betaald …..want er ging nog de franchise vanaf. Met 7 euro kan ik wel geen nieuwe valies kopen.!!!.

Groeten.

Beste,
Wij betreuren uw teleurstelling. Echter bemerken wij dat de door u opgegeven argumenten, duidelijk zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. U ontvangt deze voorwaarden bij het afsluiten van de verzekering.
In de algemene voorwaarden is duidelijk aangegeven dat de optie vervangwagen Europa niet geldt voor Benelux, hiervoor bestaat namelijk een aparte formule, met name 'optie vervangwagen Benelux'. VAB maakt hierin een onderscheid omdat veel klanten hun voertuig uitsluitend in de Benelux gebruiken en geen nood hebben aan een meer uitgebreide dekking voor de geografisch Europa.
Voor de bagage, als u hier de algemene voorwaarden volgt: Algemene voorwaarden bagage verzekering - B. Basiswaarborgen - II. Bagageverzekering - B. Hoe wordt de vergoeding berekend - Hier wordt er duidelijk aangetoond hoe de berekening van de tussenkomst wordt berekend aan de hand van de aankoopprijs verminderd met een forfaitaire minwaarde, vastgelegd op 10% per begonnen jaar, te rekenen vanaf de factuurdatum. Er wordt ook duidelijk de vrijstelling maw; de franchise, van €50 vermeldt.
Wij nemen de opmerkingen mee ter verbetering van de dienstverlening. VAB bedankt u voor uw begrip.

Tack ronny

Vandaag in Heverlee auto moeten laten slepen naar Gent. Uiteindelijk bij aankomst depaneerder stelde die persoon een ander alternatief voor om auto daar te krijgen.
Dus service en...
Dus service en klantvriendelijkheid gewoon TOP

VRESELIJKE ervaring bij VAB rijschool in Mechelen Leopoldstraat. De ergste 20 uren ooit, dit was echt een ramp en dit allemaal door rijinstructeur Georges B. Ik had voor het 20 uren pakket gekozen... VRESELIJKE ervaring bij VAB rijschool in Mechelen Leopoldstraat. De ergste 20 uren ooit, dit was echt een ramp en dit allemaal door rijinstructeur Georges B. Ik had voor het 20 uren pakket gekozen voor rijbewijs B omdat ik alles goed onder de knie wou hebben. Ik had nog nooit eerder manueel gereden dus daarvoor ga je naar een rijschool neem ik aan zoals ieder mens. Deze man werd helemaal hysterisch na mijn TWEEDE les omdat ik nog niet zo goed kon schakelen, hij heeft mij hele gemene dingen gezegd en was uit het niets aan het roepen. Hij zei dat ik niets kon en dat ik niks ging halen en dat ik beter zou stoppen met rijden omdat ik 2x ben stilgevallen op de TWEEDE les. Schandalig en traumatisch noem ik dit. De volgende lessen kwam mijn mama mee vanachter in de auto als mentale steun dus toen had hij niks gezegd maar gaf wel vieze commentaar. De lessen nadien toen ik weer alleen kwam begon hij weer heel boos en onbeleefd te reageren telkens toen ik een kleine fout maakte en ook vieze opmerkingen wat leidde tot een zeer oncomfortabele gevoel tijdens het rijden!! btw hij kwam ook vaak te laat en communiceerde niet deftig. Deze man heeft oprecht agressie problemen maar toont dit alleen bij jongere mensen vooral bij meisjes!!!!!! CONCLUSIE: verspil je geld niet bij deze mensen, ze zijn de moeite en tijd niet waard & als je toch van plan bent bij deze rijschool te boeken dan raad ik je zeker aan niet bij GEORGES B. te boeken aangezien je niets gaat bijleren. VERDIEND GEEN ENKELE STER

Beste,
Wij vinden het erg dat u een dergelijke ervaring heeft gehad. Kunt u ons contacteren via het contactformulier op onze website zodat wij dit verder kunnen onderzoeken en opnemen met u?...
Beste,
Wij bieden alvast onze oprechte excuses aan.
Met vriendelijke groeten,
Team VAB