Bewertungen

7 Bewertungen
Bewertung schreiben

100% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

After-Sales
Reaktionszeit

7 Bewertungen

Ronald Lonis

Stärken

slechte ervaring, ik kreeg een andere bestelling dan besteld, na het bellen met de klantenservice werd mij vertelt een mail te sturen, kreeg het gevoel dat die man mij niet wou helpen, wat een... slechte ervaring, ik kreeg een andere bestelling dan besteld, na het bellen met de klantenservice werd mij vertelt een mail te sturen, kreeg het gevoel dat die man mij niet wou helpen, wat een slechte service.

Anonym

nee!

Verbesserungsvorschläge oder Tipps

Gewoon iets anders gaan doen, want deze business is niet weggelegd voor de mensen achter deze site!

R Huibers

Stärken

Een weliswaar trage maar uiteindelijk zeer goede service als reactie op een probleem met een bestelling. Vriendelijkheid. Goede spullen en als er iets is wordt het verholpen.

Verbesserungsvorschläge oder Tipps

Geen e-mails laten liggen en wat sneller zijn met antwoorden.

Gerard - Amersfoort

Stärken

Prijs en levertijd is prima.
Heb 4 Riga Eglo wandlampen buitenverlichting gekocht, snel geleverd.
Lampen bevallen goed en heb er direct weer 3 besteld.
Ben benieuwd of die ook snel...
Prijs en levertijd is prima.
Heb 4 Riga Eglo wandlampen buitenverlichting gekocht, snel geleverd.
Lampen bevallen goed en heb er direct weer 3 besteld.
Ben benieuwd of die ook snel geleverd worden.

Verbesserungsvorschläge oder Tipps

Heb nu geen verbeterpunten.

Gerda vermeij

Stärken

Op dinsdag besteld en donderdag gebeld met de vraag wanneer de lampen geleverd worden. Zou vrijdag geleverd worden anders zaterdag. Niets geleverd. Maandag gebeld lampen niet voorradig ook de... Op dinsdag besteld en donderdag gebeld met de vraag wanneer de lampen geleverd worden. Zou vrijdag geleverd worden anders zaterdag. Niets geleverd. Maandag gebeld lampen niet voorradig ook de fabricant weet niet wanneer ze kunnen leveren. gelukkig nog niet betaald nooit meer voor mij lamponline. Heel slecht je moet zelf bellen en dan hoor je dit. Hele slechte reclame voor jullie

Antwort Lampenleuchten24:

Beste klant,
Om lage prijzen te kunnen blijven hanteren hebben we niet alles zelf voorradig. 80% wel en kan dan ook snel worden geleverd. Bij het product van uw keuze stond 3-6 werkdagen levertijd. Als wij niet kunnen leveren komen we daar vanzelf bij u op terug, de vraag stond uit bij de fabrikant over de vermoedelijke leverdatum. Maar ondanks dat er keurig een levertijd bij vermeld staat had u zelf al gebeld en hebben wij niet eens de kans gehad antwoord van de fabrikant af te wachten. Op dit moment zitten we zelfs nog in de vermelde levertijd van de website waarvan u op de hoogte was bij het moment van bestellen.
Mvgr.
Stephan Broeders

Anonym

Geen pluspunten!

Verbesserungsvorschläge oder Tipps

Ga investeren in vriendelijke, behulpzame en intelligente klantenservicemedewerkers!

Michel Hartman

Snelle reactie....

Verbesserungsvorschläge oder Tipps

Wijze waarop gereageerd werd erg snel maar inhoudelijk zeer teleurstellend. Heb bestelling geannuleerd en wijze waarop gereageerd werd, ongehoord. Terugbetaling duurde ruim een werkweek. Nu bij... Wijze waarop gereageerd werd erg snel maar inhoudelijk zeer teleurstellend. Heb bestelling geannuleerd en wijze waarop gereageerd werd, ongehoord. Terugbetaling duurde ruim een werkweek. Nu bij bol.com besteld, binnen 24 uur geleverd en nog voordeliger ook. Gemiste kans lampenonline.com

Antwort Lampenleuchten24:

Beste klant,
Dank voor uw review. Wettelijke periode voor een terugbetaling is 14 dagen. U heeft uw geld binnen 5-6 werkdagen terug ontvangen. Keurig binnen de periode.
Over de onjuiste...
Beste klant,
Over de onjuiste prijs heb ik u nota bene op zondag toen we er mee bezig waren al van op de hoogte gesteld.
Mvgr.
Stephan Broeders