Bewertungen

14834 Bewertungen
Bewertung schreiben

98% der Kunden empfehlen dieses Unternehmen.

14834 Bewertungen

W.H.Reijerkerk

Snelle en correcte afhandeling en verzending.

Bobline Hair & Beauty Eindhoven

Er was iets mis gegaan met mijn bestelling en Bathalie stuurde de bestelling gewoon opnieuw op! Heel klantvriendelijke klantenservice!👍

Els Leferink

Ik gebruik al 2 jaar de alka druppels zuur base. Bevalt uitstekend.

Lien Van Steendam

De deodorant werkt goed, maar was erg zacht en brak af meteen bij het eerste gebruik. Na contact met de klantendienst werd meteen een nieuwe versie toegestuurd, die ik met veel plezier zal testen.... De deodorant werkt goed, maar was erg zacht en brak af meteen bij het eerste gebruik. Na contact met de klantendienst werd meteen een nieuwe versie toegestuurd, die ik met veel plezier zal testen. De deo als crème doet in elk geval wat ie moet doen!

N. Smit

De druppels zijn vies
Ik weet nog niet wat het effect is
en of ik het vaker ga gebruiken

Beste N. Smit,
U geeft aan niet te weten wat het effect is van de druppels.
Beste N. Smit,
U geeft aan niet te weten wat het effect is van de druppels.
Neem voor persoonlijk advies contact op met een van onze zuur-base specialisten. Zij denken graag met u mee en voorzien u van persoonlijk advies.
Groeten, klantenservice Alka

Leliehoeve B.V.

Als optie een standaard pick-up shop opnemen

Beste,
Fijn te lezen dat de klacht is hersteld. Uw pakket was retour gekomen door een fout in het adres. Het 2e pakket is op uw verzoek verzonden naar de parcelshop.
Groet, klantenservice Alka

Simal

Ik vind de geur echt niet mannelijk

Beste Simal,
De deo heeft een frisse geur voor iedereen (unisex).
Groeten, klantenservice Alka