Voyp

Prijs

Mijn Behanger BV

Super goed

Circle PGM

Top. Doet wat het moet doen.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

De app logt relatief snel uit zichzelf uit wat voor onbedoelde onbereikbaarheid zorgt.

Mulders Blom advocaten & scheidingsmediation

Wij zijn altijd bereikbaar dankzij Voyp. Kernwaarden zijn betrouwbaar en behulpzaam. Wij zijn daarom heel tevreden met de service van Voyp en kunnen het aan iedere ondernemer aanbevelen!

Asterweg Medich Centrum Noord

Eindelijk iemand die verstand heeft wat die doet

Robbert

Vlot & duidelijk

P. Franken - Pexel

Zelfs als kleine klant met een minimale maandfactuur krijg ik de volledige dienstverlening. Vriendelijke gasten met verstand van zaken, een belletje/mailtje en het is geregeld of toegelicht!
En...
En zeker niet onbelangrijk: ook de telefoniedienst zelf werkt zonder problemen.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

Het beheersdashboard kan wat overzichtelijker. Daarentegen staat Voyp altijd klaar om de instellingen aan te passen als je daarom vraagt.

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

App bevalt prima. Weinig storing en een goed bereik.

Claessen & Roelofs

We zaten eerst bij een andere partij met onze voip aansluiting. Om zelf instellingen te wijzigen was een heel gedoe. Nu bij Voyp is het heel overzichtelijk hoe je zelf online een en ander kunt... We zaten eerst bij een andere partij met onze voip aansluiting. Om zelf instellingen te wijzigen was een heel gedoe. Nu bij Voyp is het heel overzichtelijk hoe je zelf online een en ander kunt aanpassen. Tevens is het nooit te veel gevraagd als je ondersteuning van Voyp nodig hebt. De kwaliteit van de lijn is prima en de kosten ook. Dus wij zijn heel tevreden over Voyp.

nee

Het bellen werkt prima! Nadeel is dat al je internet wegvalt er natuurlijk ook geen voip meer is. Aan het begin nog wat af te stemmen naar onze wensen, maar je geeft het door en het wordt geregeld!

Heb je nog suggesties of verbeterpunten?

toestel waarbij je kunt scrollen door de interne namen/toestellen op het beeldscherm in plaats van via een tabblad