Mirthe

Vorig jaar juni heb ik een Popalfiets ontvangen van Voordeelfiets.nl. De hele zomer heeft deze fiets goed gefunctioneerd. In december kreeg de fiets echter kuren met de motor. De fiets is toen... Vorig jaar juni heb ik een Popalfiets ontvangen van Voordeelfiets.nl. De hele zomer heeft deze fiets goed gefunctioneerd. In december kreeg de fiets echter kuren met de motor. De fiets is toen opgehaald om gerepareerd te worden. Er werd toen vermeld dat dit enkele dagen zou duren. Dit duurde 3 weken. I.v.m. kerst en oud-en-nieuw heb ik hier toen geen probleem van gemaakt.
8 januari had ik uiteindelijk mijn fiets terug. Helaas kreeg de fiets weer kuren op 15 januari. Ik ben toen 10 weken en 4 dagen mijn fiets kwijt geweest. Hierna is er telefonisch contact geweest waarbij er werd vermeld dat het bedrijf n.a.v. deze ellende een leenfiets heeft aangeschaft. Daarnaast is er een compensatie aangeboden en werd ik op de hoogte gebracht dat dit ook werd doorgezet naar de derde partij.
Ondanks alle ellende wel altijd vriendelijk te woord gestaan en via de mail snel contact gehad.

Lucie

Uitstekende service, toen de bestelde fiets niet de juiste bleek is deze zonder problemen retour genomen, ik hoefde enkel de koerier te betalen en binnen een paar dagen had ik het volledige... Uitstekende service, toen de bestelde fiets niet de juiste bleek is deze zonder problemen retour genomen, ik hoefde enkel de koerier te betalen en binnen een paar dagen had ik het volledige aankoopbedrag op mijn rekening staan, zelfs het afmonteren is niet in rekening gebracht, vandaar: uitstekende service!

Lucie

Uitstekende service

Cindy Pastoor

Snelle levering van een goed product.

Mourik

Fiets besteld, snelle levering, was goed geregeld. Thuis geprobeerd de fiets in elkaar te zetten, paste echter niet. Mail gestuurd maar kregen geen reactie, dan maar na anderhalve week afwachten... Fiets besteld, snelle levering, was goed geregeld. Thuis geprobeerd de fiets in elkaar te zetten, paste echter niet. Mail gestuurd maar kregen geen reactie, dan maar na anderhalve week afwachten even gebeld. Mail bleek in de spambox te staan. Enfin, tips gekregen en met moeite de fiets in elkaar gezet. Eerlijk, we zijn netjes geholpen maar de fiets is van werkelijk een waardeloze kwaliteit. Het frame zelf is prima maar met alles wat er op gemonteerd moest worden was wel iets mis, niks paste, alles schots en scheef, zelfs meegeleverde bouten afgebroken. Nu werd ons gezegd dat het toch geen dure fiets is, maar toch, had toch wel meer verwacht.

Lars

Snelle service, goeie prijs, klantvriendelijk

Hans

Zeer goede ervaring

Lydia

Heel fijn bedrijf komt afspraak na. Goede service en fiets netjes rij klaar geleverd binnen de gestelde termijn.
Dochter is super blij met haar fiets.

Martin

Nadat er met de verzending iets niet goed was gegaan werd dit super opgelost door een compleet nieuwe fiets af te sturen compleet afgemonteerd. Dit was een staaltje van het overtreffen van de... Nadat er met de verzending iets niet goed was gegaan werd dit super opgelost door een compleet nieuwe fiets af te sturen compleet afgemonteerd. Dit was een staaltje van het overtreffen van de verwachting van de klant. Super geregeld en super tevreden